Pages

Wednesday 31 October 2012

LAYAKKAH KUIN (IPT ISLAM) DITERAJUI OLEH SEORANG PENIPU ?

Inilah hakikat yang harus diterima oleh KUIN apabila Azizan melantik seorang PENIPU untuk menerajui sebuah IPT Islam yang ditadbir oleh kerajaan yang mengaku melaksanakan pemerintahan Islam. 

Tapi sebenarnya KUIN ditadbir oleh seorang yang sanggup melakukan apa saja termasuk melanggar hukum Islam dengan menipu untuk kepentingan diri beliau.Menipu memang menjadi mainan biasa bagi Jamil. Semua staf telah mengeyahui apa terjadi kepada anak2 syarikat KUIN yang langsung tak mendatangkan fardah kepada KUIN namun Jamil terus mengatakan anak2 syarikat dia untung banyak. ( Lagi info : Klik READ MORE)


Staf KUIN semua tau 48 program pengajian di KUIN yang dibuka oleh Jamil tak mendapat sambutan tapi laporan yang Jamil buat semua program di KUIN mendapat sambutan hangat. Banyak lagi penipuan yang Jamil buat tapi oleh kerana Kedah mempunyai seorang MB yang hanya dengar cakap saja maka penipuan berlaku setiap masa.

Sedarlah wahai kerajaan dan rakyat Kedah KUIN kini berada pada tahap kritikal dan perlu diselamatkan dengan segera. Jika masih lagi diberi kepercayaan kepada si penipu-penipu terus mentadbir KUIN tunggulah balasan Allah akan datang. Nikmat datang kepada orang tertentu tetapi bala datang semua akan kena.
Kerajaan tak boleh lagi bertindak secara 1play safe1 lagi tindakan segera harus diambil untuk memastikan KUIN akan jadi sebuah IPT Islan yang terunggul. Laksanakan janji dengan betul dan berdasrkan kepada Islam yang sebenarnya. Jangan jadikan Islam sebagai retorik untuk meraih sokongan semata-mata.