Pages

Wednesday 7 November 2012

KAKITANGAN SAMBILAN DANJURUTUNJUK KUIN BELUM DAPAT GAJI


8 November - Kezaliman majikan (KUIN) kepada pekerja semakin terserlah , apabila kakitangan sambilan KUIN belum mendapat gaji penuh bagi bulan Oktober 2012 sedangkan di Jabatan yang lain gaji bagi bulan november dah pun dibayar.

Mereka hanya diberikan advance sebanyak RM 500 sebelum raya haji, tapi hingga artikel ini ditulis mereka belum mendapat gaji penuh bagi bulan oktober 2012. Advance sepatutnya untuk dibayar awal dan diselesaikan setelah sampai masa untuk dibayar tapi hingga saat ini gaji mereka belum dibayar penuh. Zalim sungguh Jamil Palsu dan KUIN nie.

Pada masa yang sama gaji jurutunjuk pun langsung belum dibayar sehingga artikel ini ditulis . Advance pun belum dibayar. Zalim sungguh Jamil Palsu nie .

Admin blog juga mendapat maklumat bahawa pegawai atasan dan pensyarah Insaniah Holding pun belum dibayar gaji bulan oktober hingga saat ini .

Kerajaan Pusat, Kerajaan Negeri dan Badan Berkanun lain dah siap bayar gaji untuk bulan november pada 6 november yang lalu namun malangnya KUIN di bawah Jamil PAlsu tak bayar lagi pun gaji yang bulan Oktober punya. Zalim sungguh Jamil Palsu nie.