Pages

Wednesday 5 September 2012

JAMIL TUKAR SETIAUSAHA (P.A) DIA SENDIRI KERANA TAKUTKAN BAYANG-BAYANG SENDIRI


Berita KUIN menerima email mengenai sikap jamil yang berdendam dan bongkak apabila terasa terpukul dengan email Syaya yang berniat mahu membeli KUIN yang tersebar. Jamil sanggup melepaskan dendam kesumatnya kepada PA nya sendiri Kamaliah dengan menukar serta merta .

Ini bukan kali pertama cara Jamil mentadbir ala hitler. 

Pada 2011 jamil lalu pernah mengenepikan orang yang banyak membantunya ialitu Cikgu Ali.

Pada 2011 yang lalu juga  semua pensyarah tahfiz diarah keluar dari KUIN dan berada di bawah Yayasan Islam hanya kerana menegurnya menerusi demonstrasi.

Pada pertengahan 2012 Jamil juga telah menukarkan Ustaz Azki serta merta selepas ke Kuala Ketil hanya ditegur mengenai pentadbiran yang tidak menitik beratkan hal kebajikan kakitangan.

Kini PA nya sendiri pula ditukarkan serta merta. Esok, lusa , tulat siapa pula?Ingatlah wahai pembodek pembodek  Jamil, anda pun tak selamat , bila sampai masa Jamil akan tendang anda apabila jamil tak memerlukan anda , harap mesej ini dapa difahami oleh beberapa orang Mr. dan Madam di dalam KUIN.

Email yang Berita KUIN perolehi sebenarnya bukan dari  Kamaliah, tetapi dari kecuaian orang tingkat bawah yang menjadi orang kanan jamil. Mereka nak jaga Jamil tak pandai hingga terbocor maklumat. 

Berita KUIN memohon berbanyak-banyak maaf kepada Puan Kamaliah di atas penyiaran email Syaya  yang mahu membeli KUIN kerana Jamil telah bertindak menukarkan serta merta ke Jabatan lain walaupun telah berkhidmat dengan penuh komitmen di bawahnya. 

Kamaliah semenjak Jamil  mula masuk KUIN - 01 Mei 2008 bukan hanya menjaga urusan kerja pejabat  Jamil, jugak menguruskan majlis kahwin anak jamil di dewan Insaniah, malah sentiasa berulang ke Penang menziarahi semasa dia operate jantung dan komited dengan tugas dan patuh etika kerja kerana telah berkhidmat sejak Rektor yang pertama hingga yang keempat.

Kenapa Jamil tidak adakan domestic inquiry untuk mengenalpasti siapa sebenarnya yang membocorkan email yang telah Jamil minit kepada Bendahari dan Muslimah kerana salinan email yang ada pada kami tertera cop salah satu jabatan tersebut (kita tetap akan rahsiakan jabatan tersebut).

Inilah manusia yang bernama Jamil tidak pernah tahu menghargai staf sendiri dan kami berdoa dan berharap agar semua yang telah menjadi mangsa  Jamil  tabah dan redha, mungkin inilah hikmah yang Allah berikan.

Kita akan tengok pulak sejauh mana kebolehan dan kemampuan pengganti puan sekarang.  Bolehkah tahan dengan karenah Jamil sebab semua orang kanan Jamil dah kena.!

Semoga tabah dan terima kasih.