Pages

Monday 4 June 2012

AZLINA ZAKARIYA HILANG USTAZAH : IBARAT CICAK PUTUS EKOR

Kelmarin  FB Us Azki adlah antara FB yang paling hot. Setiap apa yang ditulis oleh Us Azki pennulis upahan Jamil akan masuk dan hentam. Ntah berapa banyak RM kah di bayar oleh Jamil kepada penulis upahan di FB. 

Ms AZ dilihat seperti hilang kawalan, seperti rakus dan penuh emosi dalam melontarkan bicara hingga banyak ayat yang dilontarkannya dianggap kurang adab dan tidak berakhlak. Lihat antara nya perkataan WOOOI dan perkataan TUTUH

perkataan Woi ! dan perkataan Woooi , langsung tiada adab
Perkataan oii.. dan perkataan tutuh, tak langsung mencerminkan keluaran Azhar

Ms AZ cuba mengheret perbincangan hingga membawa unsur-unsur politik PAS dan UMNO, sehinggakan seorang pembaca yang turut memberi komen terhadap gerakan PAS Ms AZ di KUIN yang di dalangi group Inteligent . Komen Ms AZ menampakkan betapa ceteknya nilai keberanian melontarkan hujah apabila menyandarkan hujah kepada hujah politik bagi menutup kelemahan Jamil.



Saya malu kalau jadi pak mentua Ms AZ , apatahlagi kalau pak mentua Ms AZ dikatakan Tok Guru , kebiadapan Ms AZ turut mengheret bapa mertuanya dalam komen FB ,   

Kesian heret juga suaminya dalam perbincangan untuk raih sokongan politik. Ms AZ tak tahu kah , kakitangan KUIN marah kepada Jamil bukan sebab politik tetapi hak dan kebajikan.

issyy issyhhh, dah tak ada modal nak raih sokongan heret bapak mertua dalam FB sekali.... sangat simpati ms AZ
Suami dan Bapa mertua pun dilibatkan, Malu jadi isteri dan menantu mereka ni
Tetapi kelicikan pembaca juga harus diberi pujian kerana, Ms AZ tidak berapa perasaan dalam perdebatan  FB , Ms AZ telah seolah olah ada percaturan gerakan PAS di kalangan pelajar dan kakitangan KUIN yang menjadi tangan ghaib dalam KUIN. Apakah gerakan tersebut, jika benar kata-kata Arif yang ingin menyelongkar, admin Berita KUIN juga akan turun mencari bukti.



Go.. go.. Tuan Ariff bongkarkan gerakan PAS Azlina

Semua bukti di atas sudah cukup memalukan seorang bergelar Ustazah yang berhujjah dengan penuh emosi dan rakus pada nafsu hingga akhirnya bila tiada sambutan , Ms AZ terdesak untuk mengheret isu politik dalam KUIN. Nantikan pendedahan gerakan Pas Ms AZ dalam KUIN.