Pages

Saturday 30 June 2012

STUDENT DAH PANDAI HENTAM JAMIL KES KAMPUS KUALA KETIL DAN KURAPSI WANG ZAKAT PELAJAR

Sumber :tjks2012.blogspot.com

JAMIL pembohong besaq!

Tidak pernah mana-mana projek yang dibangunkan dengan peruntukan sudah ditetapkan tidak siap seperti yang dijadualkan. Tetapi tak seperti JAMIL yang memperbodoh dan menipu seluruh mahasiswa KUIN mahupun pelajar baru apabila kampus tetap Kuala Ketil tidak memiliki masjid dan asrama tetap seperti yang dirangka dalam pelan. Berhutang RM320 juta untuk membangunkan KUIN Kuala Ketil, sekali lagi JAMIL gagal melaksanakan perancangan yang ditetapkan. Kata Mr SS, pada sesi penerangan KUIN 9.30 pm 27 JUN di Minggu Silaturrahim, KUIN perlukan RM20 juta untuk bangunkan masjid sahaja.

TANDA BULATAN SEPATUTNYA TEMPAT MASJID DIBINA
 Bayangkanlah jika mahasiswa hendak solat jumaat. Admin dimaklumkan masjid yang paling dekat adalah 3 hingga 4 kilometer dari kampus. Bayangkan jika mahasiswa yang ko-k nya tamat pada 1:00 pm,  terutamanya briged bomba yang lasak dan kotor, tak ke kalut? JAMIL JAMIL JAMIL.


MASJID YANG TERGADAI OLEH JAMIL



Mana anak Syarikat woi JAMIL. Mana keuntungan anak syarikat hampa. Takkan keuntungan anak syarikat tak boleh nak cover KUIN untuk bangunkan masjid Kuala Ketil kooooott. Ke rugi guane?

JAMIL bohongi Mahasiswa. JAMIL bohongi ibu bapa pelajar.

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

JAMIL...Hang jangan curi Zakat lagi!

Insaniah telah menerima surat makluman mengenai penyaluran zakat pelajar kepada JAMIL. JAMIL diberi tugas supaya menyenaraikan pelajar kelahiran Kedah yang layak. Kami di barisan warga KUIN memberi amaran kepada JAMIL supaya jangan merompak wang zakat seperti tahun lepas. Wang zakat dipotong tanpa persetujuan asnaf. JAMIL curi, KUIN tidak berkat.




Berikutan kebodohan JAMIL, kerana terdesak KUIN yang kini berhutang. Bukan setakat berhutang malah bank tidak sudi memberi hutang kepada JAMIL lagi. Jadi, jangan curi wang ZAKAT.