Pages

Tuesday 22 January 2013

BELANG SUDAH MAKIN KELIHATAN: TAKTIK BARU ?

22 jANUARI - Memang mencurigakan.. ada sesuatu yang dirancang oleh Dato L.... Selalunya orang panggil mai meeting atau perjumpaan, tak pernah buat surat terus masuk untuk di s.k. (salinan kepada) kedalam fail peribadi staf

Tapi pagi tadi dato L dah mula nak tunjuk belang .... Dato L buat surat panggil beberapa orang yang berani mengeluarkan pandangan secara terhormat di dalam dewan sehingga jamil jadi cacing panas dan terpaksa keluar dewan.... Panggil tu biasalah, kawan-kawan kami bukan jenis penakut, tetapi prosuder dan cara panggil itu yang menimbulkan tandatanya???? 

Yang lagi syok Us Aski yang tak hadir pada perjumpaan 15 januari tempohari pun dipanggil bersama ..... emmmmmm anda boleh pikir lah kan apa agendanya Dato L ni kan !!!


Takkanlah nak panggil jumpa pun nak masukkan surat ke dalam fail peribadi.... Dato  L jangan jadi remort control Jamil!!!!!!  Kami tahu apa agenda Azizan masukkan Dato L dalam KUIN.... sebab tu benda pertama yang Dato L buat ialah panggil Nadia, Ubai dan Arfah ..... next pas tu Dato L ambil fail-fail peribadi orang -orang tertentu yang menggugat Azizan dan Jamil.... emmmmmm apa maksudnya semua tu yaaaa??? kita boleh jawab sendiri.

Pastu s.k. surat pada Mr SS.... hmmmm jadi 'bengkang'lah jawabnya nanti yerrr.... Mr SS selepas turun dari dewan pada 15 Januari dulu tersipu-sipu berbual dengan bicara dengan staf mengatakan beliau pun bukan setuju sangat dengan perpindahan ke Kuala Ketil.. tapi ape kan daya .....!!!

Apa pun ... the best kita ucapkan pada  Kak Liza , Us Aski ,Kak Sajiah, Arip , Lokman  ,Imah dan Faizal. Kami akan iringi doa bersama kalian.

"STAFF IS THE BOSS"