Pages

Saturday 26 January 2013

KESIMPULAN PERTEMUAN LEADER BERSIH KUIN DENGAN DATO L : PERJUANGAN TETAP DITERUSKAN

Ramai kakitangan KUIN tertanya-tanya mengenai keputusan dan hasil pertemuan beberapa rakan dan pimpinan BERSIH kita ketika dipanggil mengadap Dato L (Pendaftar baru). Admin memohon maaf kerana agak lewat meng'update' kerana kerja-kerja risikan yang diraskan sangat urgent dan important.

Setelah mendengar penjelasan dari rakan - rakan yang dipanggil Dato L, syabas diucapkan kerana semua hujjah yang dikemukan oleh rakan kita membuatkan Dato L sebenarnya memang nampak riak body language mengakui masalah dalaman yang berlaku.

Semua ahli gerakan BERSIH lantang bersuara menentang kezaliman Jamil sehingga sekali lagi mereka turut menyuarakan bahawa resolusi untuk memulihkan suasana riang sejahtera KUIN tidak lain melainkan  ":JAMIL MESTI LETAK JAWATAN" atau" JAMIL UNDUR"..UNDUR UNDUR... UNDUR JAMIL..

Luahan dan hujjah rakan BERSIH banyak terarah terhadap kuasa ala hitler yang digunakan Jamil, memerah tenaga staf KUIN tetapi membebankan dengan mengabaikan kebajikan kakitangan. Kroni, anak syarikah, penipuan, pemalsuan dokumen, isu Kuala Ketil, masalah gaji, pembayaran bonus yang tak dibayar kepada kakitangan KUIN sedangkan peruntukan Kerajaan Negeri jelas ada peruntukan khas untuk bayar bonus, wang staf KUIn dialirkan Jamil kepada kroninya dan anak syarikat.

Turut hadir berhujjah pada ketika itu En Izzat dari perhotelan yang mintak nak masuk juga dalam meting tersebut kerana kebajikan staf hospitaliti lagilah banyak terabai tidak seperti awal yang dijanjikan oleh Jamil palsu.

Satu perkara yang juga mnarik, sebenarnya rakan kita sangat menunggu-nunggu untuk mendangar hujjah balas dari Mr SS, namun kelibat Mr SS langsung tidak kelihatan. 

Dimaklumkan oleh Dato L bahawa Mr SS sibuk di Kuala Ketil. tapi kita gerakan BERSIH tahu itu hanyalah alasan kerana bimbang bengkang akan bertukar menjadi bubur.


Untuk mengetahui dengan lebih lanjut dan terperinci bolehlah bertemu sendiri dengan us Aski, Kak Sajiah, Kak Liza, Imah HEA, Ariff, Izat Hospitaliti, 

Kesimpulan daripada pemahaman admin selepas mendengar cerita dari rakan-rakan di atas...'PERJUANGAN BERSIH KUIN AKAN DITERUSKAN' 

"STAFF IS THE BOSS"