Pages

Tuesday 8 January 2013

MEETING SULIT DENGAN AZIZAN

Pemandangan kereta pegawai kanan di rumah Azizan jam 10.30 malam
8 Jan, 10.00 malam - Jam 10 malam bertempat di kediaman Azizan di Jalan Sultanah kelihatan Jamil dan kroni-kroninya telah berkumpul seawal jam 9.30 malam untuk mengadakan satu mesyuarat yang diatur dengan Azizan .

Kelihatan beberapa kereta kroni Jamil di dalam dan luar kediaman Azizan. Ada juga yang menaiki teksi, ada juga yang tak berani bawa kereta sendiri kerana bimbang dengan red blog.
Kelihatan kereta Muslim dan Wan Su betul-betuk pintu masuk sliding door  Azizan 

Antara yang kelihatan ialah Jamil, Besar, Muslim, Wan Su, Kartina, Mr SS dan ramai lagi termasuk orang besar.
Kereta Jamil cuba disorokkan di belakang bangunan bertentangan rumah Azizan  oleh pemandu yang bertugas di SMART SCHOOL Insan Bestary, namun kantoi jugak

Selalunya beginilah rencahnya, apabila gelombang putih dan bersih bakal diadakan , suatu mesyuarat akan diadakan di rumah MB , buktinya pada 3 Julai 2012 dibuat demonstrasi mendesak Jamil meletakkan jawatan, lantas sehari sebelumnya (2 Julai) pertemuan sulit juga dibuat di kediaman MB.

Namun skuad BERSIH KUIN yakin bukanlah isu acara yang akan diadakan pada khamis ini yang dibancangkan namun ada perkara lain yang sangat membimbangkan Azizan dan Jamil , di samping isu perlantikan P C KUIN.