Pages

Sunday 28 April 2013

COO INSANIAH HOLDING GAGAL. BUKTI KUKUH INSANIAH HOLDING PERLU DITUTOP

Aidi Ahmad COO HOLDING


Apa Aidi buat untuk INSNIAH HOLDING selama setahun lebih kemasukkan dia? 

Aidi dilantik sebagai COO Insaniah Holding pada MAC 2012. Tujuan jawatan tersebut diwujudkan ialah untuk mencari projek-projek baru bagi Insaniah Holding yang kini tiada sebarang projek. Aidi adalah bekas kakitangan MBSB dan beliau telah diarahkan berhenti dari MBSB dan entah dari mana JaZan kutip Aidi niee. Mungkin mereka pernah jumpa merayau-rayau di sekitar kawasan pekan rabu atau City Plaza atau lain-lain lokasi. tapi itu semua tak penting.

Aidi cuba berlagak pandai dengan cubaan beli Taman INSANIAH di Kuala Ketil dengan pinjaman dari Affin Islamic Bank. Kononnya, dana dibawa dari luar untuk membantu Holding, menambah pinjaman kononnya nak bantu INSANIAH. Tetapi idea tersebut telah ditolak kerana menambahkan lagi beban KUIN.

Setahun berlalu namun selepas projek tersebut aidi COO telah kekeringan idea dan masih bergantung harap projek penyelenggaraan dan sekolah INSAN BESTARI iaitu projek lama yang ditinggalkan oleh Syayaa. 

Buat masa sekarang si aidi COO ini hanya makan gaji buta dana daripada KUIN. Sehingga kini aidi COO hanya manambah kos kepada Insaniah.  Tahukah anda semua, berapakah gaji Aidi?? Mungkin anda terkejut..

Admin Berita kuin juga dimaklumkan barang2 dikuin kampus stargate diangkut kerumah beliau. Benarkah ?Bukti gambar akan kami siarkan kemudian. Jika benar kes ini boleh dikategorikan sebagai pecah amanah dan kita boleh buat report polis.

Nasib ramli mayat tak smepat nilai. Kalau tidak, pasti dia akan usung bawak balik. Kalau kata berita kami siarkan adalah salah jom kita pi kumpul depan rumah Aidi dan ramai-ramai suruh dia buka pintu ita pi chek.

Banyak lagi yang akan dibongkarkan. insaniah holding tidak membantu kuin untuk manjana pendapatan dan holding juga telah melingkupkan insaniah tambahan lagi dengan kewujudan orang seperti ini.