Pages

Saturday 6 April 2013

SUPER JAZAN SANGAT TAKUT ISU KUIN DALAM PRU 13 : BLOG PRO AZIZAN JADI GUNA-GUNAAN



Isui KUIN adalah sebahagian daripada isu besar penyelewengan kroni Azizan bahkan Azizan menjadi pemain pertahanan daripada pihak berkuasa melakukan siasatan dalaman. 

Sehubungan itu Azizan terpaksa menggunakan pelbagai medium untuk menyelamatkan kuasanya dan rakan hitlernya yang kedua-dua kuasa ini digabungkan maka jadilah Super JAZAN.

Antara medium yang digunakan ialah blog pro Azizan bagi membohongi fakta bahwa ada politik tertentu yang menimbulkan kekecohan, sedangkan penyelewengan dan kurapsi yang sebenar adalah di mainkan wayangnya oleh Super JAZAN.

Namun semua kenyataan yang dikeluarkan sedikit pun tidak akan dipercayai oleh warga KUIN kerana ia hanya statement politik untuk PRU 13 , semua warga KUIN tahu apa misi dan visi Super JAZAN yang berselindung disebalik cengkerang PArti Islam dan Institusi Islam.

Namun pasti Allah akan mengajar dan memberi balasan kepada Super JAZAN kerana doa kakitangan KUIN yang dizalimi yang sentiasa solat hajat dan baca Yasin akan dimakbulkan Allah dan segalanya akan terbukti dlam PRU ke 13 di KEDAH ini. Amiiinn