Pages

Tuesday 23 April 2013

SEORANG DEKAN GUNAKAN MASJID UNTUK HENTAM ‘BERSIH KUIN’



Admin selepas balik dari Kuala Ketil pada isnin yang lalu singgah sebentar di masjid Derga Jalan Langgar untuk solat maghrib tiba-tiba dengar kuliah magrib ala kempen politik. Atas perasaan ingin tahu admin menjenguk kehadapan maka di dapati yang kempen hentam ‘BERSIH KUIN’ adalah seorang ketua Jabatan dalam KUIN. Beliau adalah seorang Dekan ‘A’ di sebuah  Fakulti Pengajian Islam Blok A KUIN Mergong. Saya apa lagi cepat-cepat dapatkan handset dan terus merakam apa yang Dekan ‘A’ tengah sampaikan. kesian sebab taka ada platform nak hentam BERSIH KUIN kecuali guna masjid.

Dekan ‘A’ mengatakan bahawa skuad BERSIH KUIN memang ditaja oleh politik tertentu walaupun mereka menafikannya. Kata Dekan ‘A’ kata mana mereka nak dapat duit sewa PA system dan banner sedangkan mereka bukanya (bergred) JUSA . Ehemmmm Wahai Dekan A, awat kalau gaji JUSA tu hebat sangat ka…. Patutlah ad aura-ura Dekan ‘A’ nak mintak naik pangkat ke jawatan Profesor penuh supaya dapat JUSA. Kami tak kisahlah bab-bab jusa kalau dok sokong penipu besar KUIN.

Banyak lagi yang Dekan ‘A’ lanyak beberapa staf KUIN yang sertai demo dan membuat beberapa tuduhan palsu dan fitnah kepada gerakan BERSIH KUIN. InsyaAllah saya akan siarkan rakaman kuliah politik BERSIH KUIN oleh Dekan ‘A’ yang disampaikan dalam masjid dalam masa terdekat.

SELAMAT TINGGAL JAZAN.