Pages

Monday 8 April 2013

KUIN BAHAN KEMPEN AZIZAN UNTUK DIJATUHKAN: MR GEZZET PRO BUAT MALU KUIN

Silap lagi : Salah JAZAN atau Mr Gezzet
Mr Gezzet perlu hati-hati  bila salurkan maklumat kepada bahan kempen Azizan kerana email dan web KUIN salah lagi.


Jika buka muka surat 18 buku "Sayangi Kedah Sejahtera 2008-2013 :Sepenggal Pakatan Rakyat Negeri Kedah" yang paling memalukan maklumat tentang URL yang salah iaitu www.insaniah.my dan e-mail yang salah iaitu info@insaniah.my.

Kalau 2 benda tu silap rasa tak sampai la... Sepatutnya http://www.insaniah.edu.my dan e-mail yang betul iaitu info@insaniah.edu.my... 

Lawak-lawak dulu masa Iklan notis perpindahan INSANIAH ke Kampus Kuala Ketil dah la salah ni buat salah lagi... Sapa yang bagi maklumat ni??? Jamil ka Mr. Gezzet? Atau salah Editor buku tersebut ka? Sepatutnya hal berkaitan INSANIAH sepatutnya betul & tepat kerana kebanyakan masyarakat masa kini menggunakan internet dan muka depan buku hanya Paparan gambar Kampus INSANIAH Kuala Ketil di utamakan.


Satu lagi benda yang tidak lengkap mengenai Senarai Program yang paling penting dalam INSANIAH iaitu Muamalat antara penyumbang kemasukan pelajar yang ramai tidak disenaraikan. Mengapa??? 



Selain itu, penipuan MB mengenai Masjid pada muka surat 37 yang dibina di Kedah dengar khabar angin buku tersebut akan dicetak semula dengan membuang maklumat tersebut.


SALAH : www.insaniah.my
BETUL : www.insaniah.edu.my

SALAH  : info@insaniah.my
BETUL  : info@insaniah.edu.my