Pages

Monday 6 May 2013

DATO L KATA KUIN DIFITNAH, NANTI KENA HABAQ AYAT YANG SAMA DEPAN MUKHRIZ


Dato L memberi kenyataan dan tersiar dalam beberapa blog kempen sokong kerajaan Azizan

Dalam blog pro Azizan Dato L (Pendaftar KUIN) dengan lantang membantu untuk memastikan Kerajaan JAZAN dipertahankan maka keluarlah artikel yang kononya nak jawab balik isu KUIN yang indah khabar dari rupa (Baca Link ini untuk artikel penuh)

Tak pa .... dengan kuasa Allah , kuasa Azizan telah direntap oleh Allah, kami cuma tunggu saat kkuasa Jamil pula direntap dan kemudian akan diikuti oleh kroninya.

Cuma semua apa yang dikempen oleh Dato L bolehlah dijawab dengan kenyataan yang sama apabila MB Kedah yangbaru yang dijangka akan melawat KUIN dalam tempoh yang terdekat. Kita nak tengok sapa yang nak tinggalkan tarian Oppa Jamil Style dan menari rentak baru pulak ...almaklumlah Kedah dapat MB baru, rentak tari pun kenalah ikut rentak baru ? 

Atau apa pulak alasan yang nak diperkatakan dihadapan MB baru?

Kita tak mahu kempen Azizan hanya sebab ada kepentingan diri seperti dapat elaun khas RM3,000.00, pendaftar Haji Najib ditamatkan perkhidmatan sebab tak mahu ambik pentadbir berumur lebih 60 tapi yang ganti melebihi daripada umur tersebut,mendapar elaun mileage status jusa sedangkan hanya gred 54, track rekod kurang baik di UUM dan Unisel.

Bila kepentingan didahulukan, kroni akan diutamakan...

AZIZAN DAH TINGGAL KUIN JAMIL READY !!