Pages

Wednesday 1 May 2013

PENSYARAH KUIN TAZKIRAH POLITIK HENTAM BERSIH KUIN

Pada hari Selasa (30 April) yang lalu , satu majlis bacaan yasin di kalangan kaum wanita telah diadakan di rumah YB Pahrolrazi di Lencong Barat jam 9.30 pagi. Ramai kaum wanita dan  muslimah tanpa mengira fahaman politik bersatu dalam konteks masyarakat menjayakan bacaan yasin tersebut.

Tiba-tiba setelah tamat bacaan yasin tersebut ada pulak tazkirah yang telah disampaikan oleh seorang madam KUIN yang tubuhnya agak gempal, ada anak umur 2 bulan dan bertugas sebagai pensyarah. Beliau dengan lantang konongnya beliau berkhidmat di KUIN beliau tahu apa sebenarnya yang berlaku dalam KUIN dan pada BERSIH KUIN. Antara tohmahan dan firnah oleh seorang ustazah ini ialah :

1.   BESIH KUIN diikuti dan disertai oleh golongabn bawahan sahaja dan gaji mereka rendah dan tak ada  pegawai yang mennyokong BERSIH KUIN.

a.       BERSIIH KUIN MENJAWAB :
                  i.      Siapa Ustaz Azki, Ustaz baihakhi, En Tawfek, En Asri dan ramai lagi… bukankah mereka pegawai kanan Universiti dan orang lama
                ii.      Siapa Puan Sajiah, En Fahrizal Asmy, dan ramai lagi …….bukankah merekapensyarah kanan KUIN

2. BERSIH KUIN didalangi oleh mukhriz yang kata madam tu buat satu surat suruh hentam Kerajaan Kedah . Dia kata saya ada surat tu tapi tak bawak.

a.       BERSIIH KUIN MENJAWAB :
                i.      Kenapa tak bawak surat tu…. Atau auta saja… kalau betul da surat tu  bawa masuklah dalam facebook, kan madam ni suka berfacebook.

3.       Madam tu kata orang BERSIH KUIN dengki pada Azizan kerana Berjaya majukan KUIN

a.       BERSIIH KUIN MENJAWAB :
                i.      Dengki apa, gaji lambat bayar, kenaikan tak dapat, kebajikan diabaikan, pecat sana sini, pentadbiran al krooni dan adik beradik, lumpuhkan kewangan KUIN.

Biasalah taka da kerja pagi-pagi Selasa Madam pun mula berkokok…. Tak profesionallah madam ni

SELAMAT TINGGAL JAZAN