Pages

Wednesday 15 August 2012

AZIZAN JATUH SAKIT : MESYUARAT LEMBAGA KUIN DITANGGUHKAN

16 Ogos - Mesyuarat Lembaga Pengarah KUIN yang  dijadualkan berlangsung pada hari ini di Bilik Mesyuarat MB Wisma terpaksa ditangguhkan kerana Azizan jatuh sakit.

Jamil yang merancang untuk menggunakan mesyuarrat tersebut bagi menerima pakai disiplin kakitangan KUIN nampaknya kecewa dengan berita tersebut. 

Jamil juga kecewa kerana gagal mendapatkan wang elauan hadir mesyuarat yang mungkin boleh dijadikan wang Raya sebanyak RM 1,000.00 kerana mesyuarat dibatalkan. Mr SS yang sebelum ini mengatakan pada staf agar redho tak dapat 13 % juga gagal untuk mendapatkan elauan hadir mesyuarat RM 1,000.00

Persoalan yang timbul  tentang kesihatan MB yang semakin uzur menimbulkan tandatanya terhadap kemampuannya mengemudi Kedah. Begitu juga report kesihatan Jamil yang membuktikan bahawa beliau tak layak menjadi Rektor kerana masalah jantung  juga perlu diberi perhatian.

Mesyuarat juga dijangka akan membincangkan cadangan menaikkan elauan Dekan daripada RM 500 kepada RM 2000. Mesyuarat langsung tak ada agenda untuk bincang luahan dan hasarat kakitangan KUIN yang ditindas dan dizalimi Jamil dan Azizan.

Apa yang penting , dalam apa-apa kompromi Jamil dan Azizan , kalau menjual ekuiti KUIN pada Sya'ya , nanatikan kebangkitan kakitangan KUIN besar-besaran melebihi apa yang telah Jamil rasai sekarang.