Pages

Thursday 23 August 2012

SYAYA AKUI EMAIL NAK BELI EQUITI KUIN DATANG DARINYA, BUKAN FITNAH LAH

Salam persahabatan.

Sedutan email Syaya kepada admin :
1.Semasa bertugas sebagai CEO Insaniah semua projek di laksanakan atas keputusan Lembagta Pengarah Insaniah Holding yang di pegrusikan oleh MB sendiri dan di hadari wakil Lembaga dari pihak Kerajan Neger Kedah.

2.Saya tidak meminta berkerja di INSANIAH. .Saya diminta Oleh MB Kedah, bukan Dat0 Jamil untuk membantu INSANIAH dengan kotrak 2 tahun.



Tuan Syaya  melalui email yang dihantar kepada admin blog mengakui dia masuk ke KUIN atas permintaan Azizan. Kononnya nak tolong KUIN. Persoalannya kenapa bila KUIN dah gawat dan hadapi krisis kewangan orang yang kata tolong lari pergi ke TURKEY?




Syaya cuba nafi niat beli KUIN. Ini bukti email asal Syaya kepada Jamil yang mahu membeli KUIN .

Tuan Syaya juga mengakui berhasrat nak beli equiti 90 % KUIN. Kononnya adalah nak tolong KUIN untuk diwakafkan semula. Persoalannya :
- Kenapa sekarang bila dunia dah tahu baru nak sebut perkataan wakaf, atau hanya sesuatu yang licik?
- Kenapa masa Syaya nak keluar KUIN, masa tu dah ada  masalah kewangan , kenapa tak bantu saja ketika tu dengan berikan dana berjuta-juta pada KUIN.
- Syaya memang mengakui KUIN ada masalah kewangan.
- Kalau Syaya ikhlas nak tolong beli dan wakaf , kenapa tetiba saja nak tarik balik  (macam merajuk semacam jer) . Orang ikhlas tidak menghiraukan apa orang kata. 
- Kalau betul Syaya nak tolong , kenapa tak bagi peruntukan khas 80 juta kepada KUIN setahun sebagaimana dipohon KUIN kepada Azizan.