Pages

Wednesday 22 August 2012

MUFTI TOLAK KARPAL, JAMIL DAN AZIZAN SANJUNG KARPAL.


4 Syawal - Itulah betul betul Ulamak dan pejuang agama. Berkata Benar walaupun pahit. Tidak gentar berhadapan dengan manusia melainkan Allah. Ulamak yang sebenar ialah yang takutkan Allah bukan takutkan Azizan.

Tahniah diucapkan kepada Dato Mufti Kedah di atas kenyataan akhbar yang jelas dan terang , menegur dengan hikmah Karpal Sigh kerana tindkannya yang biadap dan kurang hajar dengan Islam.

Tetapi malangnya Orang yang kurang hajar dan biadap serta anti hudud inilah yang disanjuang oleh Jamil dan Azizan. Apa taknya.. Azizan dan Jamil sanggup mengupah Karpal bagi menjadi peguam rasmi KUIN khususnya semasa berhadapan dengan 5 orang mahasiswa KUIN yang digantung KUIN. Namun akhir sekali Karpal kalah di mahkamah kerana dia seorang yang kurang ajar dan biadap. Mungkin Jamil dan Azizan sama biadap kot!


Apa yang sedih pecacai ampu politik masih lagi mengkritik usaha murni Dato mufti . Mufti Kedah tu kira berani lahhh , hampa orang politik sampai bila nak bersembunyi di belakang topeng politik Azizan.

Untuk maklumanDato Mufti Kedah adalah bekas Dekan kuliah Usuluddin KUIN. Dia kira orang lama. Orang lama KUIN tak macam Jamil n Azizan, pengecut.

- masa time demo Jamil pengecut, arahkan stafnya cuti dan kunci pejabat Rektor.
- Jamil pengecut, time exco arah bentang laporan kewangan , sampai sekarang gagal bentang.
- Jamil pengecut, time disoal dalam kandang mahkamah, semua mengaku tak tahu dalam kandang mahkamah (kes sam 3 juta)

Tahniah Mufti, Takziah Azizan dan Jamil.



Kita tunggu komen Azlina Zakaria pensyarah Usuludin, bekas anak buah Dato Mufti semasa Dato Mufti jadi Dekan Kuliah Usuluddin. Nak tengok dia sokong Mufti atau Karpal. Masa kes student , Madam AZ lah seorang yang sokong tindakan KUIN menggunakan Karpal sebagai peguam.