Pages

Tuesday 7 August 2012

GAJI ELAUN KAKITANGAN KUIN DITAHAN, ELAUAN MESYAUARAT JAMIL DAN AZIZAN DINAIKAN 400 % HINGGA 800 %

Azizan dan Jamil adalah lambang kezaliman pemerintahan Kedah.. Kononnya Azizan merupakan pemimpin yang prihatin dengan masalah rakyat dengan memotong elaun untuk dimasukkan di dalam Tabung Tunku Mahmud, namun apa yang telah dilakukan oleh Azizan yang sebenarnya.Azizan saja nak bagi orang kata dia bagus, tapi sebenarnya hanya warga KUIN yang tahu siapa Azizan yang sebenar.

Azizan pada mesyuarat Lembaga Pengarah KUIN pada 20 Disember 20111 telah membuat keputusan menaikkan kadar elaun hadir Mesyuarat Lembaga Pengarah KUIN dari RM 200.00 masa zaman dulu kepada RM 2000.00 pada zaman pemerintahannya. Manakala elauan bagi Jamil dinaikkan kepada RM 1000.00.

Kalau masuk poket mereka , wahhhhh bukan main lagi , kedarah duit jabatan walaupun KUIN memang tak ada duit. Bila mai giliran kakitangan tuntut nak naikkan gaji 13 % dan elaun sara hidup , suruh redho takdir  tak dapat naik gaji . Lambang kezaliman Azizan dan Jamil.

Inilah contoh pemimpin yang akan tumbang pada pilihanraya kali ini. Bila dah buat zalim nantikan balasannya. Kalau tak tumbang pun, sihat ?????