Pages

Saturday 8 September 2012

9 SEPTEMBER : TEMUDUGA PENDAFTAR, BENDAHARI DAN KETUA PUSTAKAWAN, REKTOR BARU BILA NAK DITEMUDUGA ?

9 September - Jamil hari ini akan mempengerusikan temuduga 3 jawatan utaman di KUIN iaitu Pendaftar, Bendahari dan Ketua Pustakawan. Jamil yang cuti selama seminggu hari ini dijangka akan mempengerusikan temuduga tersebut.

Setelah Haji Najib Abdullah (Mantan Pendaftar) telah berjaya disingkirkan Jamil dengan menggunakan talian hayat Azizan dan Mesyuarat Lembaga kerana Jamil dan Najib tidak sengam atau sebulu kini Jamil dijangka akan membawa masuk orang yang boleh ikut arahannya.

Begitu juga Bendahari , satu potfolio penting kerana dalam krisis kewangan KUIN , Jamil perlu pastikan Bendahari baru dapat mengikut telunjuknya. Kerana jawatan ini banyak kaitannya dengan maslah kewangan Insaniah Holding yang ceroi.

Apatahlagi Ketua Pustakawan , Jamil perlu lakukan sesuatu supaya semua orang akan tunduk pada  dia.Atau kemungkinan jika calon yang ditemuduga tidak semua memihak padanya, temuduga kali kedua akan diadakan sehinggalah calon yang  bersesuaian dengan watak Jamil diperolehi.

Skuad BERSIH KUIN tak kisah siapa pun yang dapat jawatan tu. Jika kezaliman , penindasan dan pengabaian kebajikan kakitangan berterusan, perjuangan akan diteruskan hingga Jamil disingkirkan .

Tapi yang SKUAD BERSIH KUIN musykil ialah kenapa Mr SS tak buat sekali temuduga Rektor baru kerana Jamil tak lama lagi dah akan terkeluar dari KUIN kerana Azizan pun dah nak berhenti dari jadi MB dan Wakil Rakyat PAS . Buat temuduga siap-siap kan mudahhhhh !!!!

Atau mereka dah ada strategi lain dengan akan bawa masalah pensyarah kontrak baru dan lama-lama akan diangkat jadi Rektor KUIN? Biasalahhhh.

Maklumat terkini akan dimaklumkan dari masa kesemasa.