Pages

Thursday 13 September 2012

JAMIL SUKA BUAT KEPUTUSAN PERIBADI DAN LAST MINIT, SUSAHKAN ORANG DAN GANGGU MAJLIS

Sikap Jamil sering diketahui bahawa suka membuat :
- Perubahan last-last minit
- Keputusan veto

Jamil akan menggunakan kuasa eksekutifnya sebagai Rektor untuk mengubah habis-habisan walaupun telah dipersetujui di dalam mesyuarat dan perbincangan. Jamil pernah di'sound' oleh seorang Timbalan kanannya, dia sound Jamil kata kalau nak guna kuasa eksekutif tak payah la panggil pengurusan tertinggi buang masa dok meeting sampai sehari, last-last Rektor ubah keputusan mesyuarat dan putus ikut kehendak hati dia.

Tu la dulu masa Dato' Barni dok bangkang cara Jamil tadbir sapa pun tak sokong dia,  hari ni baru semua terasa dan tahu siapa Jamil yang sebenar, 

Sebagai contoh Konvo 14, bila dah banyak urusan dah diatur , last-last Jamil ubah ikut suka dia....tu la perangai Jamil yang melingkopkan INSANIAH. tapi yang nak kena bethadapan dengan orang luar ialah pegawai-pegawai yang ikhlas bekerja. alahaiiiiiii lah Jamil!

Kalau macam tu tak boleh kawal kualiti kerja KUIN , baiklah Wan KualiT  lepaskanlah jawatan tu, sebab Jamil dok buat keputusan sorang dia, maksudnya tak ikut prosedur kualiti, pasai ikut prosuder Kualiti semua keputusan mestilah diputuskan dalam mesyuarat, sebab tu PM buat mesyuarat kabinet, MB buat mesyuarat EXCO supaya, sebarang keputusan yang akan diambil, dibincang dengan terperinci dari semua aspek supaya tak timbul kesulitan di kemudian hari.

Antara sebab Jamil tidak 'NGAM' dengan Haji Najib (Mantan Pendaftar) sebab inilah, sebab Haji Najjib ikut prosuder dan black n white , tapi Jamil ikut suka hati hingga akhirnya  Najib dipaksa bersara wajib sedangkan opsyen 60 tahun terang-terang telah ditandatangani oleh Haji Najib

dendam last-last Jamil bersarakan En. Najib, tu la perangai jahat Jamil.  Busuk punya hati.