Pages

Sunday 16 September 2012

BERITA KONVO 13 % : AZIZAN REBAH TERDUDUK SEMASA KONVO KUIN SESI PERTAMA

17 sept -  Azizan yang memang tak dapat menutup keuzuran dan sakit terutama berkaitan dengan jantung dan buah pinggang , namun Azizan cuba untuk menampakkan bahawa dia masih sihat.

Hasilnya pada jam 12.15 tengahari sebaik sahaja Azizan selesai perarakan besar keluar dewan konvo 13 % dan setelah meletakkan jubahnya, Azizan melangkah masuk ke dalam Bilik Santapan KUIN . Sebaik sahaja melangkah masuk ke bilik santapan Azizan tiba-tiba tak bermaya lantas terus terjatuh terduduk. Tak pasti  Tuanku Agong yang sudah berada di bilik Santapan perasan atau tidak Azizan jatuh, lalu Azizan di papah oleh 2 orang pembantunya (body guard) ke kerusi di bilik santapan.

Azizan kemudiannya nampak marah kepada karpet yang kononnya menyebabkan dia jatuh (macam budak-budak la pulak)

Persoalannya, adakah ini isyarat bahawa kejatuhan Azizan di dalam bilik santapan KUIN adalah permulaan episod kejatuhan Jamil yang banyak menzalimi kebajikan kakitangan KUIN?  Dan semua kakitangan KUIN Azizan juga terlibat dalam bersengkongkol dengan kezaliman ini.


Buat Azizan , sudah.. sudahlah.. janganlah kerana nak pertahankan kuasa dan dunia sampai tak mau letak jawatan atau lantik pemangku, jagalah kesihatan dirimu kerana bagi mu ada hak kepada kesihatan dirimu itu.

Admin perbah menulis 'bacaan politik' bahawa Azizan akan Jatuh (KLIK DISINI)