Pages

Wednesday 26 September 2012

AZIZAN BOHONG LAGI ISU TAHFIZ

Jamiil hang boleh bohong lah tok Jan oiii, kami staf KUIN hang tak boleh mohong
Azizan memang seorang pemimpin yang suka berbohong dan layak dipanggil MB (Menteri Bohong). Malu seorang ustaz sanggup tipu terang-terangan tanpa segan silu.

Sejurus selepas mesyuarat Kerajaan Negeri Azizan diasak bertalu-talu isu Ijazah Kuliah Quran tak dapat MQA. Lalu Azizan berkata :" MQA bukan rumah kita , dia ada peraturan dia. Mengaji rajin-rajin tak timbul soal ikiraf, pas tu sambung master "

Azizan memang tak tahu langsung isu KUIN yang melalak sakan 

Admin nak bagi tau Azizan dan semua rakyat Malaysia. Memanglah MQA bukan rumah kita sebab itulah Dekan kena buat kerja macam rumah orang bukan rumah kita. Sepatutnya beberapa bulan sebelum pelajar bergraduat kenalah buat dokumen dan hantar ke MQA .

Masalah yang berlaku dalam KUIN ialah , Dekan Quran adalah kroni kuat Jamil yang buat MQA macam rumah sendiri , dokumen bahasa Indon, lambat walaupun sudah diperingatkan HEA.

Wahai Azizan  dan seluruh rakyat Malaysia, dokumen Ijazah Quran baru sahaja dihantar ke MQA pada hari ini... hari ini... hari ini... sebab itulah pelajar itu teraniaya.

Skuad Bersih hanya tnggu genap seminggu tarikh yang diberikan untuk selesaikan soal pengiktirafan. Selepas seminggu , tunggulah pembongkaran besar-besaran kepincangan pentadbiran KUIN di bawah Jamil

Pembohongan Azizan disiarkan dalam media utama berita jam 8 malam .