Pages

Sunday 17 June 2012

19 JUN 2012 MASA TERBAIK UNTUK BERTINDAK

Arahan ini ditujukan khas untuk kakitangan KUIN sahaja :

- 19 Jun ini semua kakitangan dijemput ke dewan KUIn untuk perasmian Kualiti KUIN. Adalah dinyatakan kepada semua kakitangan KUIN, inilah masa yang paling terbaik untuk menyatakan sesuatu mengenai hak dan kebajikan yang dirampas Jamil kerana MB Kedah, Jamil dan kebanyakan orang untama pendidikan akan turun pada hari tersebut. Sehubungan itu tindakan yang perlu kita lakukan pada hari tersebut akan dimaklumkan pada jam 4.30 petang ini (Isnin). Namun secara kasar kemungkinan :

- Kemungkinan kita akan tidak hadir kesemuyanya, kerana program itu tidak wajib, hanya dijemput sahaja bahkan ada seseorang besar dalam KUIN pernah berkata , proram tidak wajib, tetapi kerja dipejabat yang wajib.

- Atau kemungkinan kita semua akan hadir dengan sesuatu yang menguntungkan kakitangan KUIN, dengan cara yang akan dimaklumkan pada petang nanti.

- Yang pasti ialah pada 19 Jun 2012 (Selasa) semua kakitangan KUIN dikehendaki memakai pakaian putih samaada baju, tudung atau kemeja tanda mahu KUIN selesaikan kemelut yang ada.

- Jangan takut dengan sebarang gertakan kerana kita akan bertindak secara profesional dan smart , ..... 

"KEBAJIKAN DIDAHULUKAN, KERJA SMART DIUTAMAKAN"

SELAMAT BERJUANG