Pages

Wednesday 20 June 2012

BUKAN MEMORANDUM KAKITANGAN SAHAJA TAK DILAYAN JAMIL, MEMORANDUM MAJLIS PELAJAR PUN DIPANDANG LEKEH OLEH JAMIL

Jamil  sahlah merupakan pemimpin yang mewarisi sifat ke'hitler'an, beliau bongkak dan sombong tak mahu terima pandangan orang bawahan. kakitangan KUIN telah menyerahkan memorandum kali pertama kepada beliau namun langsung tidak di jawab dan tiada respon bahkan siapa lawan Jamil , Jamil akan tunjukkan kuasanya.

Kini giliran pelajar MPM yang menyerahkan memorandum tuntutan jawapan kepada soal akademik dan kebajikan pelajar juga di pandang lekeh dan tidak dipedulikan .

Baca keluhan MPM dalam FB mereka . 

TAHNIAH MAJLIS PERWAKILAN MAHASISWA.


Assalamualaikum,
Salam sejahtera buat semua mahasiswa/wi kuin,

Kenyataan balas MPM berhubung respon surat minta jawapan & penjelasan tentang isu berbangkit yg melanda mahasiswa/wi kini yang diserahkan pihak kami(MPM) pada hari selasa lalu(tarikh:12/6/2012).(RUJUK POST LALU BESERTA GAMBAR PENYERAHAN SURAT OLEH SAUDARA PRESIDEN BRSAMA EXCO).

Dukacita kami ingin memaklumkan kepad sekalian mahasiswa/wi kuin bahawa kami di pihak MPM belum menerima penjelasan daripada pihak2 berkenaan waima dalam bntuk penjelasan lisan mahupun bertulis tentang perkara yang sama2 pihak kita bangkitkan dhlu.(MPM dan mahasiswa/wi).

Kami dipihak MPM memohon ribuan kemaafan terhadap ksulitan yang dialami ini.Kami(MPM) juga dikalangan mahasiswa/wi kuin dan menghadapi masalah yang serupa sama seperti semua sahabat2 lain di kuin, akan tetapi atas kuasa 'veto' yg dibrikan oleh sahabat semua dan kepercayaan dalam memilih kami dalam PRK lepas,kami akan terus-menerus 'memaksa' pihak pentadbiran menjawab segala isu berbangkit(isu yuran,insfrastruktur,akademik,Ptptn & sbgnya) seblum semester depan di buka.

Diharapkan semua mahasiswa/wi kuin bersabar 'sekejap' melayan kerenah pentadbiran kuin ini,wlaupun sudah lama tahu,perkara ini diambil mudah@enteng oleh pentadbiran selama ini.kami juga memerlukan sokongan & dokongan daripada pihak anda.diharapkan kerjasama daripada semua.segala cadangan selepas ini,trus boleh di 'inbox' kepada kami.sekian.