Pages

Tuesday 19 February 2013

STRATEGI BERSIH KUIN PERANGKAP PENGURUSAN TERTINGGI KUIN


19 Februari - Pihak pegawai atasan yang pro Jamil didapati kebanyakkannya ada di KUIN pada hari ini, sedangkan sebelum ini mereka berada setiap hari di Kuala Ketil. Mereka sehingga saat-saat akhir gagal membuat jangkaan apakah yang akan di lakukan oleh kakitangan KUIN di dalam gelombang putih 04/2013.

Mereka hanya sekadar mengintai di cermin pejabat. Wan Su ada bersama Wan Kuali di pejabatnya. Dato L berada bersama Mr SS dan Kartina, Mr F kelihatan mundar mandir kemudian masuk ke dalam bilik Jamil. Muslim juga kelihatan di KUIN dan pada waktu pagi beliau bersembang dengan Mr F dan mengata bahawa Us Aski tamak kuasa kerana parking keretanya pada pakir Dato Barni

Pada beberapa ketika mereka nampak geng BERSIH KUIN turun dan keluar makan di kedai Kak Ani.. Mereka mula nampak sesuatu mungkin akan berlaku namun masih tiada kelihatan staff berkumpul untuk berdemo.

Selepas 15 minit kemudian , rupa-rupnya gelombang putih telahh berjaya dilakukan di Wisma Darulaman, bukan di KUIN seperti yang disangkakan oleh pegawai tertinggi KUIN setelah gambar dan story gelombang putih di Wisma disiarkan di dalam blog merah ini.

Tahniah kepada skuad BERSIH KUIN !!!