Pages

Thursday 24 May 2012

BUKTI : JAMIL JADI AHLI PAS UNTUK KABURKAN AZIZAN DAN AHLI PAS

Jadi Rektor 1 Mei 2008,jadi ahli Pas 1 Ogos 2008: apa maknanya
 
Hangat ! hangat ! 

Cuba lihat gambar ini. Jamil sanggup buat apa sahaja semata-mata untuk kepentingan peribadi. Sekejap jadi UMNO semasa bertugas di UIAM, sekejap jadi PKR sebab isterinya ada hubungan saudara dengan Anwar Ibrahim, sekejap jadi PAS sebab nak raih sokongan ahli PAS di KUIN.

Untuk rekod Jamil mula bertugas di KUIN pada 2 Mei 2008. Tetapi cuba lihat tarikh keahliannya dalam PAS adalah pada 14 OGOS 2008. Apa maknanya semua ini??? Budaj sekolah tadika pun boleh jawab soalan saya ini.

Jamil jadi ahli PAS hanya untuk menutup strategi kotornya. Sebab itulah KUIN gagal stabil sebab sepatutnya sebuah institusi pengajian akademik, politik tidak boleh dicampur tangan dalam pentadbiran. Jamil jadi ahli Pas selepas dilantik jadi Rektor adalah bukti jelas bahawa Jamil telah mempolitikkan KUIN . Bila KUIN dipolitikkan , KUIN akan hancur. Sebab itu semua krisis KUIN tidak dijawab oleh Jamil di dalm media sebaliknya bersembunyi disebalik polit MB Kedah.

Dengan adanya JAMIL yang pura-pura jadi ahli PAS membuat semua orang PAS dalam KUIN menjadi mangsa. 5 mahasiswa yang digantung KUIN adalah orang kuat PAS tetapi lihatlah bagaimana taktik kotor Jamil berpura-pura jadi ahli PAS hingga Jamil mahu semua orang kuat Pas dikeluarkan dari KUIN.

Baru-baru ini Jamil cuba berjumpa dengan YB Dato Bashah (Pengerusi UMNO Kedah) . Apa tujuannya? Atau Jamil sudah menilik bahawa kalau Kedah jatuh ke tangan BN , mungkin Jamil akan kembali kepada UMNO semula untuk pastikan dia akan terus berkuasa di KUIN.

Lalang, lalang.... kesian puak-puak hat kuat PAS dok ikut dia... 

Mr SS sudahlah, cukuplah jadi pembodek sikit-sikit cukuplah. Jamil jenis hisap madu , lepas habis spah dibuang. Mr SS bukan tak tahu ramai orang kanannya dah kena tendang. Adakah Mr SS nak jadi mangsa seterusnya? !!!!. Saya dah bongkar ni. Nak tunggu apa lagi , jom joint group kami yang nak pastikan Jamil keluar dari KUIN, kembalikan kesejahteraan KUIN.

Mr F . Kamu tak payah joint kami, kamu pun lalang juga.. sesuai lah kamu kawan dengan Jamil.