Pages

Tuesday 22 May 2012

MR F telefon polis takut Demo: Kenapa Bersih 3.0 lawan polis ?

Beberapa buah kenderaan polis kelihatan berlegar-legar disekitar KUIN pada pagi 22 Mei kerana menerima laporan daripada KUIN bahawa demo akan diadakan oleh kakitangan KUIN. Bukan sekadar itu Jamil juga telah dimaklumkan agar jangan datang pejabat awal kerana bimbang akan dikerumuni kakitangan KUIN yang merasa kesal dengan keputusan Mesyuarat Lembaga yang cuba merahsiakan penidakkan kenaikan gaji seperti yang dinikmati oleh penjawat awam yang lain.

Menurut sumber dalang utama yang memberi maklumat kepada Jamil dan polis ialah F*****s S***** (Mr F). Mr F adalah seorang yang memegang jawatan Pemuda Pas Pokok Sena. Beliau juga orang kuat Unit Amal Pas. Beliau juga terlibat dengan demonstrasi BERSIH 2.0 dan BERSIH 3.0 . 

Yang pelik hairan dan ajaib semasa beliau menyertai himpunan BERSIH , beliaulah antara yang kuat lawan Polis hingga kena tembak gas dan air pemedih mata. Tib-tiba pulak dlam krisis KUIN Mr F juga yang maklumkan pada polis , minta tolong untuk selamatkan dia dan Jamil. Pelikkan? apa tandanya itu !!!!