Pages

Sunday 27 May 2012

JAMIL SAMBUNG KONTRAK 4 TAHUN (62 - 66 TAHUN), TAPI PENTADBIRAN NAFIKAN OPSYEN 60

Tahniah kerana Jamil telah disambung kontraknya bermula Mei 2012 hingga Mei 2016. Inilah hadiah yang paling berharga kepada pencinta kezaliman KUIN. bermaksud Jamil akan terus berkuasa hingga umurnya 66 tahun.
Ini juga satu lagi penindasan yang dilakukan oleh Jamil dalam masa yang sama menidakkan opsyen 60 tahun umur persaraan dengan alasan KUIN swasta tak perlu tertakluk kepada Pekeliling JPA.Jamil boleh berkhidmat hingga umur 66 tahun, tapi kakitangan pentadbiran hanya sekadar 58 sahaja, adilkah? pelik pelik pelik. eeeeeeeee  memang zalim lah.

Umur Jamil 62 tahun tapi kenapa Jamil tidak sedar diri dengan kesihatan yang amat tidak mengizinkan memegang jawatan Rektor. Pembedahan jantungnya masih dalam pemerhatian doktor dan risiko berkerja baginya amat tinggi. Sebab itu Jamil berpindah pejabat sebanyak tiga kali dan kali yang terakhir terpaksa berpindah ke tingkat bawah kerana tidak mampu untuk mendaki tangga hanya ke tingkat 2.

Kenapa kakitangan KUIN lain yang masih sihat dinafikan hak meneruskan kerjaya hingga umur 60 tahun tetapi  Jamil yang dah nampak semakin tidak bermaya seperti dulu bahkan melebihi umur 62 tahun masih tegar mahu berkuasa di KUIN. 

Inilah double standard Jamil, kalau jadikan alasan umur hampir 60 tahun sebagai tempoh masalah kesihatan, jamil kena cermin muka sendiri dengan keadaan kesihatannya.