Pages

Sunday 13 May 2012

JAMIL LANTIK PENJENAYAH DALAM KUIN

Sedarkah anda salah seorang yang sangat penting di dalam Insaniah Holdings yang menguruskan urusan kewangan adalah seorang penjenayah yang telah dijatuhkan hukuman oleh Mhakamah Tinggi Kuala Lumpur denda sebanyak RM300,000 atau 12 bulan penjara pada 21 Dis 2006 kerana disabitkan kesalahan terhadap dua pertuduhan melakukan jualan singkat. dan kemudian membuat rayuan dan rayuannya ditolak.

Sila rujuk kenyataan blog Kedahlanie : 

Katanya apa yang membimbangkan beliau ialah seorang pengawal pengawal kewangan Insaniah Holdings telah dijatuhkan hukuman oleh Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur denda sebanyak RM300,000 atau 12 bulan penjara pada 21 Dis 2006 kerana disabitkan kesalahan terhadap dua pertuduhan melakukan jualan singkat.

"Beliau kini berkhidmat di Insaniah Holdings. Adakah hanya Azizan kata Kuin adalah swasta boleh dibawa masuk seorang yang telah dijatuhkan hukuman oleh mahkamah," katanya. - Bernama
 Jika anda masih tak percaya , cuba buka laman rasmi Suruhanjaya Securiti bahagian pendakwaan penjenayah:

Patutlah kenaikkan gajinya naik mendadak RM 2,000.00 hingga RM 4,000.00 dalam jangka masa yang singkat. Memang Jamil banyak beruk suruhannya dalam KUIN termasuk beruk yang yang telah dihukum dimahkamah atas jenayah. Staf Tahfiz dikalangan Ulamak Al Quran Jamil Tendang keluar dari KUIN sebaliknya Beruk penjenayah ditatang dan di bela.

JOM BANGKITLAH STAF DARIPADA KEZALIMAN.