Pages

Monday 28 May 2012

PERJUMPAAN SULIT DENGAN REKTOR :MR SS, AZLINA, ZAKARIA MAN DAN WAN SULAIMAN

Kereta Nissan Mr SS WRS1100 kelihatan di rumah Jamil
Dalam perancangan pada hari ini sepatutnya Us Azki dan Tawfek akan mengadakan perjumpaan tertutup dengan Jamil bagi menuntut hak kakitangan dan kebajikan kakitangan di pejabat Rektor. Perjumpaan ini pun akan disertai oleh Zakaria Man, Mr SS  dan Azlina Zakaria yang akan membentangkan keputusan perbincangan yang telah mereka lakukan kelmarin dengan Zakaria Man (Timbalan Rektor Akademi)

Kereta Azlina KBY 6044 diletak diluar rumah Jamil
Saya dah pesan dekat us azki dan Taufek jangan percaya dengan Mr SS dan Azlina kerana mereka ini kaki bodek dan lalalng . Mereka mesti ada agenda kerana mereka orang rektor, mustahil mereka akan membela kakitangan KUIN.

WRS 1100  disembunyikan namun tetap kelihatan
Pada hari yang sama (28 Mei 2012) lebih kurang jam 3.30 petang mereka merancang mengadakan suatu perjumpaan sulit yang telah berlangsung di rumah Jamil di Bukit Indah Water , Jitra Kedah. ahli mesyuarat sulit adalah seperti berikut Zakaria man, Azlina Zakaria, Mr SS (Sayuti Sanusi), Wan Sulaiman. kelihatan di dalam ruang pakir kereta dan ruang legar rumah Jamil ialah kereta Mr SS Nissan WRS 1100 dan kereta Azlina Zakaria , toyota avanza KBY 6044 hijau pucuk pisang yang diletakkan diluar hadapan kawasan rumah Jamil.

Mereka cuba membelot sepakatan yang telah mereka sepakati dengan Us Azki dan Taufek untuk bertemu dengan Jamil pada hari ini, sebaliknya mereka mengadakan perjumpaan sulit tanpa melibatkan Us Azki dan Taufek . Jangan percaya kepada mereka lagi. Ingat perjuangan kita ialah membela kakitangan KUIN bukan membela kroni Jamil.


Sekali jatuh dalam lubang biawak jangan jatuh kali kedua , namun teruskan perjuangan wahai rakan rakan ku. kami akan sentiasa bersama anda .

(update 28 Mei 4.30 petang)