Pages

Tuesday 29 May 2012

RAMAI ORANG BERHENTI DAN DITUKARKAN KERANA JAMIL, SEKARANG GILIRAN KAMU PULA

Semua orang di Kedah tahu tentang kepincangan pentadbiran Jamil di KUIN ala hitler. Cara bekerja yang langsung tak ambil kira pandangan orang bawahan . siapa yang kritik dan banyak cakap akan ditendang  contoh sebahagian dari mereka :

1.Cikgu Ali (Pengarah  pengajaran pembelajaran) , berhenti sebab protes atas arahan Jamil yang tak masuk akal
2. Aiman Dato Fadhil Noor -(Anak mantan Presiden PAS) disuruh buat dokumen naik taraf ke Universiti penuh, juga meletakkan jawatan sebagai tanda protes
3. Dr Nor Dekan Medic - meletak jawatan sebagai Dekan kerana Jamil telah memasukkan CEO Insan Medic yang gajinya 35,000 hingga menidakkan kuasa seorang Dekan.
4. Dr Fadhil (Felo Akademik Medic) - Meletak jawatan kerana mengikut Dr Noor (Dekan Medic) yang meletak jawatan tanda protes
5. Dr Meo Zau (Pensyarah perubatan) - Juga meletak jawatan kerana sebab yang sama
6. Prof Madya Dr Syarifah (Pengarah Jaminan Kualiti) - Meletak jawatan juga kerana karenah jamil yang keras kepala dalam pentadbiran.
7.Fathi Alias (COO Insan Maya) - Didatangkan oleh Jamil dari Limkokweng Universiti dan akhirnya meletak jawatan kerana bergaduh besar dengan Jamil.
8.Us Azki (mantan pengarah PRO) ditukar ke jabatan lain kerana tidak sehaluan dengan jamil
9. Dato Barni  (Timbalan Rektor) Mula-mual ditukar potfolio HEP kepada pentadbiran, kemudian bila rasa Dato Barni bahaya pegang pentadbiran tukar pula ke Unit Komuniti dan Jaringan Industri.
10. Semua Ulamak Tahfiz KUIN di tendang keluar dari KUIN ke Yayasan Isalam Kedah kerana hanya menegur isu pembinaan Sekolah Insan Bestari di Asrama Tahfiz.
11. 5 pelajar KUIN yang hanya menegur dan membela hak kebajikan mahasiswa dikenakan tindakan gantung 1 hingga 2 semester sedangkan mereka sudah dengan rendah diri memohon untuk menyelesaikan kes diluar mahkamah tetapi Jamil degil nak tunjuk kuat , yakin KUIN menang . tapi akhirnya Jamil malu kerana KUIN kalah dimahkamah.
12 Mohd Salleh (bekas pengetua Sekolah Insan Bestari) berhenti dari pengetua Sek Bestari kerana tak tahan dengan pengurusan anak syarikat dan beliau pernah berkata Sekolah Bestari tak layak dinamakan Besatari kerana masalah disiplin yang keterlaluan.
13 Prof Madya Dr Yusuf  , Pengarah penyelidikan dan Pengajian Post Graduate , juga meletak jawatan pentadbiran kerana tahu banyak ketidak betulan dalam pengurusan akademik.

Sekarang mungkin ada oranag akan dikenakan tindakan atau sekurang-kuranngnya pertukaran akan dilakuakn oleh Jamil untuk menyelamatkan takhta pemerintahannya.