Pages

Monday 21 May 2012

KETAKUTAN : MEMORANDUM MBJ KEPADA JAMIL

Tahniah skuad Majlis Bersama Jabatan (MBJ) yang amat perihatin dengan masalah staf  yang berlaku kini dengan mengahantar memorandum menuntut hak kebajikan dan hal berkaitan dengan gaji diberikan keutamaan oleh Jamil.

Jamil dalamm mesyuarat Lembaga Pengarah yang lalu telah menghalang kenaikan gaji staf 13 % dengan secara sangat pulun masuk menyertai mesyuarat lembaga walaupun ketika itu beliau sedang cuti, dan tidak layak untuk masuk mesyuarat. Ertinya kehadirannya tak valid. Kenapa Jamil pulun masuk juga meeting itu, tidak lain tidak bukan hanyalah untuk menganiaya Pendaftar dan Pak Chop agar tak sambung kerja KUIN dengan menidakkan opsyen 60 tahun dan menyampuk ketika mesyuarat agar ditangguhkan kenaikan 13 %.

Jamil memang tak layak jadi Rektor KUIN sebab masalah kesihatan dan mentalnya yang masih tidak stabil menyebabkan keputusan yang dibuat hanya menguntungkan dirinya dan kroninya sahaja .

Dengar-dengar cerita Jamil dah mula takut dengan memorandum kakitangan kerana Jamil bimbang dulu pelajar menentangnya , kini staf pula mula bangkit. Jamil tiada bergantung, talian hayatnya hanyalah bergantung kepada Firdaus PRO untuk menjadi pengintip dan SPY Rektor. Sesuai nama tu PRO (Perisik  Rektor Officer).