Pages

Saturday 21 July 2012

KAMBING YANG PATAH TANDUK, CARI PUBLISITI POLITIK TARIK SOKONGAN

Madam Azlina (AZ) dalam kenyataan rasminya mengesahkan kehadiran beliau, Firdaus dan Nadia Mursida ke Pentas Politik PAS di Dewan Besar PAS Batu 9 untuk memberikan taklimat mengenai KUIN kepada wakil pemuda bahagian PAS Kedah.

kenyataan rasmi Madam AZ

Madam AZ melatah apabila artikel di dalam blog ini meminta agar Mr SS menyiasat dan dikenakan tunjuk sebab menggunkan pentas politik berlogo menyampaikan ucapan.
Petikan dari blog beritakuin

Tindakan Madam AZ dilihat sebagai kambing yang kepatahan tanduknya kerana mengheret isu KUIN ke kancah politik. Tindakannya  dan Nadia dilihat menjatuhkan reputasi orang akademik kerana gagal menggunakan profesional ilmiah dalam menghadapi kemelut KUIN bahkan mengheret pelajar dan beberapa staf akademik dalam kancah politik.

Sebelum ini beliau mengheret suaminya dan bapak mertuanya dalam isu KUIN. Madam AZ mengharapkan beliau mendapat sokongan menggunakan talian hayat suami dan bapak mertuanya dalam penghujahannya , namun sayang , Madam AZ menjerat diri sendiri.Kalau nak berhadapan dengan geng BERSIH KUIN pun kenalah profesional sama, ikut sedap jerrr libatkan orang yang tak bersalah 
Madam AZ kena ingat , jangan sokong kemungkaran dengan hanya diberi umpan oleh Jamil tanggung sambung PhD. Opssss madam AZ lebih pandai ceramah daripada saya.

Sebelum ini pun Madam AZ pernah mengeluarkan kata-kata kesat dan berbaur kurang ajar yang tidak melambangkan ilmu dan profesionalisme seorang ahli parti Islam dan menantu kepada tok guru
perkataan woi dan wooooi

perkataan oiiii dan tutuh