Pages

Tuesday 31 July 2012

PERSIDANGAN RAHSIA SWISS INN 30-31 JULAI : AGENDA SELAMATKAN JAMIL

PANAS .... JAMIL CUBA NAK SEMBUNYI  ....  TAPI BOCOR JUGA

Bermula 30 hingga 31 Julai bertempat di Hotel Swiss Inn Sungai Petani Kedah, satu bengkel telah dibuat bagi menyelamatkan Jamil daripada mengahapi beberapa tekanan.

Adakah benar antara perkara yang dibincangkan adalah berkaitan persiapan bahan dan dokumen yang perlu dibentangkan kepada Mesyuarat Exco Kerajaan Negeri Kedah pada 1 Ogos ini dan hal berkaitan skim kononnya baru nak dilaksanakan KUIN.

Team BERSIH KUIN sempat membuat tinjauan sekitar hotel berkenaan , antara yang kelihatan ialah Jamil, Wan Sulaiman, Mansor Insan System, Akif, Muslim, Besar dan tidak ketinggalan Mr SS (Sayuti). Ramai lagi team dan kroni Jamil berhimpun nak selamatkannya bukan selamatkan KUIN.

Mereka boleh merancang tetapi ingat Allah Maha Perancang

Itulah sikap angkuh Jamil dan kroninya, dalam keadaan KUIN tak ada duit, menghadapi krisi kewangan kritikal, sempat lagi Jamil menggunakan wang KUIN untuk menyewa bilik dan dewan hotel termasuk makan buka puasa di hotel untuk hanya mengadakan perjumpaan bagi menyelamatkan dirinya seorang

Pelaksanaan acara ini dibuat begitu sulit dan rahsia  agar tak dapat dikesan skuad BERSIH KUIN namun semua gerak geri mereka dapt dikesan ahli gerakan BERSIH. Booking bilik dan hal-hal berkaitan diuruskan oleh Wan Kuali T dan tak semua staf di Kualiti diberitahu Wan Kuali T sebab dia takut lokasi perbincangan akan bocor. Hasilnya lihat gambar - gambar yang diambil.
KERETA MILIK ROMLIY TURUT KELIHATAN DIHADAPAN HOTEL

KERETA MPV PLAT SIAM MILIK BESAR BETUL-BETUL HADAPAN HOTEL

KERETA INSAN MANSOR, INSAN WAN SULAIMAN DAN KERETA KUIN DINAIKI WAN KUALI T

KERETA MR SS CUBA DISOROKKAN DIBELAKANG HOTEL TETAPI TETAP KELIHATAN

MUSLIM AND CO

KERETA KARTUN MAYA AKIF DILETAK DI LUAR HADAPAN HOTEL