Pages

Monday 16 July 2012

AZLINA , NADIA DAN MR F (FIRDAUS) ORANG KUAT PAS HIMPUN PEMUDA MAHU BELA JAMIL

Mr F sedang ber'karut' di bgunan PAS 16 Julai
Sebentar tadi saya ada menerima mesej dan maklumat bahawa ketika artikel ini sedang ditulis Jamil tiada pilihan melainkan menggunakan talian hayatnya yang terakhir iaitu Madam AZ (Azlina) dan Mr F (Firdaus). Madan AZ dan Mr F ketika ini sedang memberi taklimat kepada pimpinan Pemuda PAS Negeri Kedah yang terdiri daripada semua Bahagian. Majlis ketika ini sedang berlangsung di kompleks PAS Batu 9.

Madam AZ dan Mr F terpaksa menjadi kambing hitam Jamil kerana mereka inginkan Jamil terus kekal bagi memastikan mereka terus mendapat kepentingan dunia dengan pembiyaan pengajian dan penyambungan kontrak kerja. Kesian sungguh menjadi orang suruhan Jamil yang sudah ditolak staf KUIN. begitulah gelagat orang agamawan apabila duna menguasai diri. Kebenaran dikatakan salah dan kezaliman dikatakan keadilan.

Nadia pensyarah undang-undang KUIN juga turut kelihatan. Nadia adalah lepasan undang-undang UIAM.

Sekarang memang jelas adanya pakatan politik PAS yang jelas di dalam KUIN yang ditunjangi oleh Firdaus, Azlina dan Nadia. Mereka akan melakukan apa saja untuk PAS walaupun PAS buat zalim pada kakitangan dan rakyat.

Mr F sakit kepala nak lawan geng BERSIH KUIN
Penerangan dihadiri hanya 30 orang pemuda dan tak sampai 5 orang muslimat. Tururt kelihatan Ketua Pemuda dan Timbalan Pemuda.

Untuk kenali siapa Madam AZ klik disini kenali azlina 1 dan klik satu lagi   kenali mada Azlina 2

Antara maklumat yang disampaikan dalam  perhimpunan  tersebut:

- Mr F berkata staf yang menyertai demo adalah di kalangan majoriti orang UMNO
- Madam AZ sedang memberikan penjelasan isu KUIN
    - Anak syarikat KUIN yang di dakwa staf KUIN tidak menjana keuntungan adalah salah.
    - Isu kenaikan yuran 
    - Isu kronisme yang berlaku dalam KUIN adalah tak betul
-kesimpulannya Madam AZ memang kuat membodek Jamil , mungkin kerana dia banyak terhutang budi dengan Jamil.
Madam Azlina

BEGITU KUATNYA KUASA DEMONSTRASI, MELETUPNYA BERITA DEMO BERSIH KUIN PADA 3 JULAI HINGGA MEMAKSA PAS KEDAH MENGHIMPUNKAN PEMUDA UNTUK TERANG ISU KUIN.

MEMANG AZIZAN DAH KALUT DAN TAKUT ISU DEMO KUIN HINGGA ARAHKAN KAMBING-KAMBING HITAMNYA MENGEMBEK DI KOMPLEK PAS BATU 9.