Pages

Monday 2 July 2012

PERTEMUAN SULIT MB, JAMIL, MR SS, WAN SULAIMAN , WAN KUALI T, AZNI, RAMLI


Kereta Wan Sulaiman dan Ramly Medic dalam kaw rumah MB
2 Jun 2012 -  Jamil terus dirundung dengan ketakutan himpunan BERSIH KUIN 2.0 apabila mengadakan pertemuan sulit dengan MB Kedah di Kediaman MB Kedah Jalan Sultanah malam ini .

Pada jam 9.50 kelihatan kereta Sayuti (Mr SS) WRS 1100 berhenti dihadapan rumah MB yang dipandu oleh MR SS, turut kelihatan keluar dari kereta Mr SS ialah Jamil, Wan Sulaiman dan Wan Kuali T. Sejurus lepas itu , Mazman (pemandu) Jamli mengambil alih untuk memandu kereta Mr SS dan diletakkan berhampiran rumah MB Kedah.

Pada jam  10.15 kelihatan Dr Ramli dan isterinya Azni berjalan dan masuk kerumah MB. Kereta Wan Sulaiman dan Ramly sebenarnya sudah lama diletakkan dalam kawasan kediaman MB.
Kereta Sayuti disembunyikan sebang jalan rumah MB
Seperti yang kita tahu Jamil memang sudah takut dengan gerakan staf yang bencikannya dan terpaksa meminta belas kasihan MB untuk berlindung di belakang MB.

Mr SS pun semasa bertemu dengan kakitangan di Pej Perhubungan Perusahaan  berkata , beliau pun banyak tak setuju dengan Jamil dan terkepit atas dan bawah. Tetapi pada mala mini terbukti memang Mr SS orang kuat Jamil, dan amat tidak langsung prihatin kepada staf bawahan.

Siang tadi semua pegawai utama KUIN telah mengadakan seharian perbincangan mengenai kemelut yang sedang berlaku di KUIN.

Kereta Sayuti tiba hadapan rumah MB, Jamil, Wan turut turun



Tetapi yang menariknya perbincangan dilakukan diluar KUIN, sama seperti mala mini kerana bimbang akan diketahui oleh gerakan gelombang putih KUIN.
Kami bersedia dengan sebarang kemungkinan esok  untuk menghadapi Jamil dengan strategi kotornya.

UPDATE 10.30 MALAM