Pages

Monday 5 November 2012

BUKTI KEWANGAN KUIN SANGAT KRITIKAL : JAMIL HERET AZIZAN KE MBI MELUTUT MINTA DUIT

6 Nov - Setelah berulang kali ke MBI untuk minta duit tapi pihak MBI masih lagi enggan memberikan wang maka Jamil terpaksa mengheret Azizan bersamanya untuk turut bersama ke MBI bertemu CEOnya di Wisma Darulaman kira -kira antara jam 5 hingga 6 petang kelmarin (Isnin).

Beberapa siri pertemuan sebelum ini yang diketuai oleh Romly mayat, Shkri dan Kartina gagal untuk mendapat walau sekupang pun dari MBI walaupun diminta untuk diberika pelbagai dokumen dan laporan. 

Oleh itu kemarin Jamil telah menghimpunkan orang-orang seperti Pak Ya Man, Wan Sulaimean, Romly Mayat, Kartina dan Akif serta Azizan sendiri untuk pergi dan berbincang dengan pihak MBI. untuk dapatkan duit. Staf anak syarikat (para pegawai ke atas ) sampai hari ni belum dapat gaji lagi. Maka depa terpaksa malu-malu beruk juga ke MBI untuk mintak duit. .... (Betul-betul tak ada maruah si Jamil ni....)

Menurut sumber di dalam perbincangan tersebut pihak MBI telah MENGHENTAM teruk pihak Jamil dihadapan Azizan. Antara yang dihentam ialah prestasi anak2 syarikat yang langsung tak mendatangkan faedah tapi masih lagi beroperasi dan dibayar gaji yang tinggi. MBI pun dah tak larat nak sbela  KUIN , ayik tak ada duit sampai ke MBI,,... tak ada duit sampai keMBI (Ingat Kasim Baba ka?) Depa ingat MBI cap duit ka? Ingat MBI tak ada bisnes ka? MBI pun nak guna duit jgk. 
 
Tapi adakah Azizan faham apa yang MBI cakap tu. Kita harap Azizan dapat buka telinga dan buka biji mata yang baru operate baru ni tentang apa yang berlaku di KUIN. Jamil kencing haring dah Azizan tak kan nak kata wangi lagi kotttt...