Monday, 5 November 2012

JAMIL JAWAB ISU DALAMAN. TAK BAYAR HUTANG ORANG PUN TAK MENGAKU LAGI !

Sinar 6 nov -Jamil terkesan dengan penipuannya, Penipu tipu lagi kata tak tipu.
Jamil mendakwa Shake berbohong mengenai meinit mesyuarat palsu seolah -oleh nak menjatuhkannya. Sebenarnya minit itu memang diarahkan Jamil untuk dipalsukan (lanjut klik di sini). Cuma sebab penipuan dokumen dan penipuan dalam mahkamah ini benda besar , itu sebablah Jamil kena buat statement politik bohong macam Azizan. Tapi tak apa , pihak berkuasa ada.... kita akan serah pada pihak berkuasa untuk buktikan bahawa minit itu palsu atau tidak !

Jamil juga kata yang berlaku ni maslah dalaman tak perllu masuk campur. 

Jamil kena ingat KUIN hak rakyat dan duit Kerajaan Kedah. Memang hak rakyat kena tau penipuan yang berlaku dalam KUIN.
Stetement politik ala Azizan ; Jamil kata masalah dalam macam laki bini.

Jamil kena ingat Jamil hutang orang luar dan pembekal berjuta cek belum keluar bahkan ada yang dah saman, bakal saman dan bakal buat statement media. Tak kan ini masalah yang tak ada kaitan dengan orang luar. nama sahaja Prof , yang tu pun tak boleh fikir.