Monday, 5 November 2012

PENSYARAH TAHFIZ DIHALAU DARI KUIN KERANA LAPORAN PALSU.... ELAK NAK BAYAR HUTANG SHAKE 2JUTA JAMIL BUAT MINIT PALSU..... ELAK BAYAR KENAIKAN GAJI STAF KUIN 13% JAMIL BUAT ALASAN PALSU


Tak pasti ini Jamil sebenar atau palsu
Dulu  kalau masa kes tok-tok guru tahfiz dihalau oleh jamil dari kuin antaranya puncanya adalah laporan palsu yang dihantar oleh jamil kepada MB kononnya tok-tok guru tahfiz yang minta nak keluar dari kuin, 
Padahalnya depa tak minta macam tu pun tapi malangnya MB Kedah kurang kecerdikannya maka MB pun berjaya di 'kencing' oleh jamil. 
Ingatkan jamil dah bertaubat rupa-rupanya makin jahat. Kerana nak selamat dari kena bayar saman maka jamil arah pula orang buat minit mesyuarat palsu. 
Ish...ish...agak-agak apa lagi kepalsuan yang akan timbul lepas ni?...Bila lagi hang nak sedar Tok Jan oiii...dah dah la dok kena kencing dengan jamil..

kes 13 % pun Jamil tipu jugak semua kakitangan . Kalau minit mesyuarat tipu kerana nak lari bayar hutang. Kenaikan gaji 13 % dan colar kakitangan KUIN , Jamil tipu kata KUIN swasta sedangkan KUIN masih badan berkanun hanya Jamil  nak lari tak mau bayar duit kenaikan gaji kakitangan.