Pages

Sunday 11 November 2012

KUIN TAK BAYAR DUIT KAKITANGAN YANG TELAH DIPOTONG DIAMBIL KUIN SEPERTI DALAM SLIP GAJI






Merujuk kepada surat yang dikeluarkan  bertarikh 11 Julai berkenaan Pemabayaran Potongan Bank memakllumkan bahawa KUIN telah melunaskan tungakkan bayaran hutang Bank yang tak dibayar KUIN 4 bulan sehingga bulan Jun 2012. Itu pun selepas pihak kakitangan KUIN membuat laporan polis pada 27 Jun kerana mendakwa Jamil telah pecah amanah terhadap pengurusan kewangan KUIN. Ini kemudian disusuli dengan demonstrasi aman yang diadakan oleh staf KUIN pada 3 Julai 2012.

Kini  segalanya terbukti hanyalah mainan politik Jamil sahaja.

Terkini semua kakitangan KUIN dan Insaniah Holding bayaran pinjaman dan potongan Bank seperti yang dipotong di dalam slip gaji tertunggak sebanyak 2 hingga 3 bulan tidak dibayar KUIN walaupun di dalam slip gaji telah dibayar. 

Ini adalah sebahagian daripad jenayah kolar putih yang dilakukan oleh Jamil Palsu dan kuncu kuncunya.

Adakah kami kakitangan akan mengadakan demonstrasi besar-besaran buat kali kedua baru Jamil nak bayar hak dan duit  dan bayar tunggakkan n kami?

Adakah kami kakitangan akan mengadakan laporan polis untuk membuktikan segala dakwaan kami adalah benar dan kita akan minta polis masuk campur hal kurapsi Jami?


Adakah Jamil sedar bahawa mencuri dan menipu hak kebajikan dan hak pekerja adalah salah dan haram dalam Islam?

Kita tunggu apa akan berlaku jika Jamil masih tak mahhu bayar tunggakkan bank kami! Kami tak takut pada Jamil kerana kami yakin Allah bersama kami dan orang yang benar dan orang yang dizalimi