Pages

Sunday 11 November 2012

GAJI KAKITANGAN SAMBILAN UNTUK BULAN OKTOBER BELLUM MASUK LAGI.... DURJANA

Jamil!!!! tolong bayar gaji kakitangan sambilan .... itulah jeritan dan luahan kebanyakan kakitangan  sambilan KUIN setelah terlalu marah kepada Jamil kerana sehingga kini gaji mereka bagi bulan oktober hanya baru dibayar RM500.00 sedangkan institusi negeri dan pusat lain gaji untuk bulan november pun sudah langsai dibayar.

Jamil perlu bertanggungjawab di atas masalah kakitang KUIN. Jika betul Jamil PAlsu bertanggungjawab dengan krisis ini dan kasihan kepada kkaitangan sambilan KUIN Jamil dan Romly mayat perlu potong gaji mereka yang masing-masing berjumlah RM 17,000.00 dan 37,000.00

Inilah pentabiran ala Jamil Palsu Kroni diutamakan . kebajikan diabaikan.

Jumlah kakitangan sambilan akademik dan pentadbiran hanyalah 113 orang sahaja dan gaji mereka setiap orang hanyalah sekitar 1,000.00 sahaja. Bermaksud bukanlah tinggi mana pun dan mereka bukanlah orang senang, mereka ada anak, mereka ada isteri dan ada hutang yang perlu dibayar dan mereka perlukan duit untuk makan dan hidup.

Zalim zalim kau wahai Jamil Palsu yang sangat durjanaaaa kepada kakitangan sambilan.



Ya Allah kami hamba mu yang dizalimi ini ya Allah, kau tunjukkan kekuasaan mu di atas kedurjanaan yang telah dilakukan oleh Jamil ya Allah. Rintihan dan keluhan kami diabaikan, hak kami diketepikan, tiada tempat lagi kami mengadu melainkan engkau Ya Allah.Hancurkan kezaliman Ya Allah.... (semua kakitangan yang baca doa ini, katakan amiin)