Pages

Tuesday 13 November 2012

JAMIL PALSU MENIPU LAGI

14 nov - Utusan Nasional - muka 26

14 Nov - Pada hari ini Utusan menyiarkan kenyataan Jamil Palsu  yang penuh dengan penipuan , di dalam kenyataan nya beliau berkata :





Jamil ini menipu rakyat Malaysia. Memang standard la style Jamil suka menipu dengan katanya dokumen dah hantar 6 bulan. Saksikan kronologi di bawah :

17 Sepr  - 7 pelajar bergraduat dan menerima Ijazah Quran daripada SPB Agong
26 Sept  - Pihak KUIN baru nak terkebil-kebil menghantar PERMOHONAN MQA kepada pihak MQA
27 Sept  - Pihak MQA baru menerima dokumen tersebut (pada cop yang tertera pada surat)
12 Nov  - NGO buat report polis kerana dakwa 7 pelajar dianiaya Ijazah tak diiktiraf
13 Nov  - GPMS Kedah buat repot polis kerana isu pengiktirafan yang sama
14 Nov  - Jamil Palsu terus menjadi penipu berkata permohonan MQA untuk Ijazah Quran telah dihantar 6 bulan yang lalu, tapi MQA yang tak ada pakar (jamil salahkan MQA)
15 Nov  - Admin blog memaparkan bukti surat 'permohonan akreditasi bagi Ijazah hanya diberikan selepas  7 pelajar Ijazah berkonvo' - lihat di bawah

Lihat pada tarikh surat pada letter heada (26 Sept)... lihat pada cop terima MQA (27 sept)

Jamil pun tak ada modal nak tuutp kelemahan pentadbirannya apabila menyalahkan pihak pentadbiran MQA seolah-olah MQA tak aa kepakaran bidang Al Quran dalam kenyataan akhbar ;
Admin akan bongkarkan bahawa di Kuliah Quran sebenarnya hanya ada seorang sahaja yang berkelayakan mengajar Al Quran dan yang lain semua dalam bidang yang lain . Bahkan ada yang sijilnya tak diiktiraf oleh JPA menjadi tenaga pengajar di KUIN.