Wednesday, 7 November 2012

JAMIL DAN AZIZAN MELUTUT PINJAM DUIT MBI NAK BAYAR GAJI : KESSIIIIIIIAAAAN CEO BAGI 440K SAJA

Setelah Jamil Palsu and kroni minta duit MBI 8 juta gagal dan kemudian mengheret Azizan sama dalam kes minta duit kat MBI, maka MBI dengan murah hati kesian untuk memberi duit kepada Jamil yang tiap tiap hari suruh pegawai upahan melutut pada MBI untuk bayar gaji orang2 besar di Holding yang dok susah hati tak dapat gaji lagi akhirnya CEO MBI dengan rasa kesiiiiaaaannnn bagi lah jugak 

Hasil risikan yang dilakukan MBI hanya bagi RM440 ribu saja .

Walaupun dihentam teruk oleh CEO MBI sebelum dapat duit tapi bila ingatkan MBI nak bagi berjuta - juta - juta - juta maka Jamil and the dang terpaksa tahan telinga jugak tapi kecewa jugak pasai dapai sikit saja. 
 
Jenuh la orang nak bagi duit kat hempa belanja macam orang kaya tak reti nak jimat langsung. Lepas ni kita tengok pulak Jamil nak mintak sedekah kat mana pulak, Staf semua dok harap bonus ada la bulan depan