Pages

Wednesday 7 November 2012

SPECIAL KONVO DAN MASALAH KEWANGAN KUIN

Dalam hutang KUIN berjuta-juta belulm dilangsaikan, gaji kakitangan lewat dibayar, potongan bank dipotong di dalam slip tetapi tak dibayar ke Bank , Jamil and The KRONI sempat pulak  merancang untuk mengadakan Special Konvo KUIN pada bulan Januari ini.

Special KOnvo ini bakal dilaksanakan untuk melantik PRO Canselor yang baru di samping memberi Ijazah Kehormat kepada orang kenamaan yang ada kaitan dengan bayak duit. Mungkin mereka sedang dok fikir bagaimana nak cari orang yang ada pengarauh duit atau banyak duit atau apa-apa sahaja berkaitan dengan duit. 

Menurut sumber , Jamil and THE KRONNI  mencadangkan agar anugerah kehormat diberikan kepada Permaisuri Sultan Brunei dan Gabenor Bank Negara ......  ada juga ura-ura nak bagi kepada Azizan yang baru ini famous dengan Beruk naik pokok cermai.

Pembaca blog boleh fikir sendiri kenapa cadangan 2 orang nama besar ini timbul dalam keadaan KUIN sedang melarat merempat dengan masalah kewangan yang sanagt kritikal !

Inilah strategi Jamil Palsu.


Dulu berikan anugerah kehormat pada Tan Sri Azhari Hasan, Tan Sri Ali Hashim , Pengerusi IDB tetapi langsung KUIN gagal memanfaatkan sumbangan mereka kepada warga KUIN . Kini lihat apa pulak yang si Jamil Palsu nak buat pulak ?