Pages

Wednesday 24 October 2012

AZIZAN BOHONG LAGI SEDIA DISIASAT, MASA JAMIL DIPANGGIL MESYUARAT EXCO UNTUK DISIASAT ISU MASALAH KEWANGAN KUIN, AZIZAN YANG BELA TUTUP PENYELEWENGAN JAMIL

Azizan bohong lagi belagak telus tappi sebenarnya dialah yang coiver line supaya Jamil tidak disiasat masalah kewangan KUIN
 Azizan berpura-pura telus dengan mengeluarkan kenyataan bahawa beliau sedia disiasat isu kerugian berjuta ringgit . Itu hanyalah sebagai umpan pilihanraya sahaja ... Nak bohong kami apa Azizan woiiii.... Kami di KUIN tahu apa yang kau buat pada salah guna wang KUIN.

Jamil pernah dipanggil untuk membentangkan kedudukan dan pengurusan kewangan KUIN dan anak syarikat  di dalam mesyuarat exco Kerajaan Negeri Kedah, namun Azizan sanggup menunda mesyuarat exco kerana sedar bahawa kekasihnya Jamil tak bersedia untuk bentang .

Selepas seminggu , pada mesyuarat exco yang berikutnya, Azizan cover line pulak kerana Jamil tak mahhu disiasat untuk bentang laporan kewangan KUIN dan Anak Syarikat. Untuk maklumatr pembaca hingga kini , Jamil gagal untuk bentang laporang kewangan KUIN pada exco. Jamil tak mahu disiasat kerana jika disiasat maka akan pecahlah tembelang KUIN dan Azizan.

Kesian rakyat Kedah yang sentiasa kena bohong olrh MB (Menteri Bohong, Azizan)