Pages

Monday 22 October 2012

SKUAD BERSIH MELANGKAH LEBIH HADAPAN BERBANDING PARTI POLITIK LAIN

Pemuda PAS dan UMNO  lamabat !!!! baru nak pakat benteras penyelewengan, Kami di KUIN gabung lama dah pakat jatuhkan orang zalim dalam KUIN. Kena tiru KUIN

23 Okt - Skuad BERSIH KUIN sudah melangkah menjangkaui lebih jauh daripada apa yang difikirkan oleh UMNO dan PAS yang hanya baru nak buat kerjasama seperti yang dipaparkan dalam media hari ini.


Sinar 23 Okt
Kami di KUIN sudah lama bekerjasama antara semua gabungan lapisan pemimkiran politik samada PAS, UMNO, DAP, PKR atau PBS di KUIN. Perjuangan menegakkan kebenaran di KUIN bukan isu politik tetapi isu membenteras kezaliman dan penindasan apabila slogan KEDAH SEJAHTERA, NIKMAT UNTUK SEMUA hanyalah umpan politik semata-mata ibarat  indah khabar dari rupa.

Namun yang hairan ada masih lagi ada beberapa orang Ostaz -Ostaz dan Ostazah-Ostazah di KUIN yang masih menyebelahi Jamil dan kroni penzalim KUIN walaupun ilmu agama mereka tinggi. Mungkin ada kepentingan dunia kot. Tak menagapalah kita doakan jerr. Mungkin mereka ada keperluan dengan kepentingan dunia tersebut.