Pages

Wednesday 31 October 2012

JAMIL MASUK FASA NAK BRAIN WASH STAF

Bermula 1 nov hingga 3 nov 2012 , Jamil akan memasuki fasa cuci otak (brain wash) kakitangan KUIN bermula dengan Jabatan Bendahari, Pendaftar, Audit Dalaman.

Ketiga-tiga Jabatan ini adalah teras kepada perkhidmatan KUIN namun Jamil sedar Jamil tidak mendapat sokongan daripada jabatan jabatan tersebut . Oleh itu Jamil perlu buat sesuatu dan antaranya adalah program untuk brain wash yangbakal diadakan di Beris Lake Resort Sik Kedah.

Admin mengatakan ia fasa brain wash adalah keran pengisian dalam program tersbut adalah terdiri daripada orang kanan Jamil:
1. Ramly mayat
2. Wan Kuali T
3. Bapak Azharudin



Ramly akan memberikan ceramah kononnya ala sentuhan kalbu, ingin membuatkan peserta menangis bagi menjana minda yang cemerlang. Namun peserta kena ingat itu semua hanyalah suatu propaganda sahaja kerana tangisan hanyalah lakonan acara semata

Bapak Azharudin pula dijangka akan menyentuh slot kenali diri, pengertian bismillah, cara baca al fatihan, beri dan jawab salam. Kononnya mahu menjadikan hati bersih namun , sebaliknya Jamil n kroni yang perlu di bersihkan dahulu.

Wan dan Mr SS dijangkan pula akan melemparkan sesuatu yang tak pasti idenya praktikal atau pun tidak dalam suasana pekerjaan. mereka akan ceramah kuliah subuh dan magrib.

Namun kita akan nantikan pada hari yang kedua (jumaat) pagi, apa orang penipu akan bohong peserta pulak. Kakitangan tahu Jamil yang terlibat dalam penipuan fakta minit mesyuarat tapi tetiba pulak nak ceramah pulak pasai buat kerja betul. Bapa Borek , Anak Rintik lah Jamil oii.