Pages

Wednesday 31 October 2012

JAMIL ARAHKAN BUAT MINIT MESYUARAT PALSU DALAM KES SAMAN 3 JUTA SHAKE

Panas di dalam blog Kedahan69ers bahawa Jamil dengan egonya telah berani melakukan sesuatu yang melanggari undang-undang negara dengan hanya untuk menzalimi En Shake pemilik Shake Cruise yang telah menyaman KUIN kerana gagal melunaskan hutang seperti yang termaktub dan dipersetujui di dalam kontrak perjanjian dengan KUIN.

Kini semua orang baru tahu siapa Jamil yangsebenarnya , seorang yang sanggup melakukan apa sahaja semata-mata untuk menindas orang lain hanya kerana untuk kepentingan peribadinya dan kroninya sahaja.

Admin sempat screenshoot artikel bertajuk "REKTOR KUIN ARAH BUAT MINIT MESYUARAT PALSU ELAK BAYAR HUTANG"
Muka hadapan artikel membuktikan kejahatan Jamil nak lari dari hutang hingga sanggup arahkan stafnya buat miniit mesyuarat palsu untuk lawan dimahkamah

Muka hadapan kontrak perjanjian jumlah sepatut bayar Jamil kepada Shake yang diingkari Jamil sebelum minit mesyuarat palsu direka cipta Jamil


Lagi Berita dan bukti dokumen klik 'Read More'




Minit mesyuarat yang telah dipalsukan maklumat sebenar atas arahan Jamil

Akuan sumpah yang telah dilakukan oleh kakitangan yang dipaksa oleh Jamil untuk memalsukan  dokumen minit mesyuarat

Kesimpulan yang dibuat oleh admin :
- Kejahatan Jamil adalah bertaraf manusia bertandukkan syaitan sehingga sanggup menzalimi orang yang dihutang dengan membuat penipuan.
- Kes mesti di bawa keperingkat pihak berkuasa supaya Jamil akan diberkas dan dipenjarakan kerana telah menipu untuk mengsongklapkan wang orang lain bernilai jutaan ringgit.
- Jamil juga boleh diambil tindakan penjara kerana menghina mahkamah apabila memberi pengakuanpalsu di dalam mahkamah.

Tunggu apa lagi wahai rakan - rakan ku di KUIN , jom... inilah masa revolusi besar-besaran untuk keluarkan Jamil  penyangak besar dalam KUIN.