Pages

Monday 22 October 2012

AZIZAN NAK LEPASKAN DIRI JADIKAN DATUK BANDAR KAMBING HITAM ISU PAPAN TANDA, JAMIL JUGA AKAN JADI KAMBING HITAM SUATU HARI NANTI ISU KUIN

Sinar 23 Okt - Azizan penakut salahkan MBAS yang mahu tegakkan syiar Islam
23 Okt - Azizan seorang yang penakut nak tegakkan keadilan dan syiar Islam dengan hanya diasak oleh beberapa non muslim isu papan tanda yang telah dicadangkan oleh MBAS agar dipakai panduan baru agar lebih sopan dan Islamik, Azizan terus mennuding jari kepada MBAS.
Papan tanda Disco terbesar di Alor Setar (Azizan takut nak cegah mungkar)
Lagi gambar papan tanda tak Islamic klik MORE



Gambar(karaoke,sosial bebas, remaja couple tengok wayang) di papan tanda projrk Aman Central menggambarkan pengisian di dalam projek tersebut (Azizan rupanya takut pada bukan Islam lebih pada Allah)

Sepatutnya Azizan seorang MB mewakili Parti Islam kena pertahankan MBAS kerana ingin melakukan perubahan yang menampakkan syiar pemerintahan secara Islam namun sebaliknya Azizan cuba menjadikan Datuk Bandar sebagai Kambing Hitam. Azizan sanggup tikam pegawai Kerajaan Negeri hanya kerana politiknya.

Itu jugalah nasib yang akan menimpa Jamil suatu hari nanti apabila , Kerajaan Azizan  akan tumbang hanya kerana isu KUIN, maka Azizan akan kata itu keputusan Jamil bukan keputusan beliau.
Beginikah statemen politik yang tikam sahabat seIslam hanya kerana takut pada bukan Islam

Inilah hidup orang yang sudah tidak stabil emosinya yang masih teringin nak terus jadi MB Kedah walaupun dah tak sihat.