Pages

Monday 29 October 2012

JAMIL PERLU KAJI SEMULA WAJARKAH KEKALKAN DEKAN KULIAH QURAN ?

Jamil diseru agar jangan menggunakan kuasanya untuk memastikan kroninya terus berada di persada walaupun telah melingkupkan KUIN dan sudah banyak kesalahan dilakukannya.

Sebagai contoh dekan Kuliah Quran yang sudah terang lagi bersuluh melakukan banyak kesalahan yang bertentangan dengan prosuder KUIN dan etika kerja namun tetap dipertahankan Jamil.

Terkini pada mingggu lalu Dekan Kuliah Quran telah di 'hentam' oleh pensyarah-pensyarahnya di Kuliah Quran dan juga jurutunjuk Kuliah Quran .

Jurutunjuk yang membangkitkan semua janji-jani Bapak Dekan yang menjanjikan menjaga kebajikan mereka sudah lebih setahun namun segalanya hanya tinggal janji yang tidak ditepati.

Tiada slip gaji, tiada caruman KWSP, kerja melebihi upah, dijanjikan tapi dimungkiri  .. bertahun-tahun.. sehinggakan ada yang bertugas melebihi 5 tahun namun tiada kenaikan dan penambahbaikan kebajikan.... inilah antara keluhan jurutunjuk dengan berani dan terang menegur Bapak Dekan hingga Bapak Dekan tiada jawapan melainkan berdolak dalih....